Followers

get this widget here

Search This Blog

Saturday, July 20, 2013

Dalam sedih ada juga ubat penahan sakitnya

Salam...
lately neh mmg byk benda berlaku...sedih tu mmg la still sedih tp skrg family aku dah mula redha dengan ketentuan Illahi...parent aku pun dah mula start joking dah...xdak muka serius2...xdak dah muka sedih2...ayah aku ckp mungkin Allah nak menguji dalam kenikmatan...Rezeki Allah bagi dkt parent aku nak bercucu awal...mungkin ada sesuatu yang kita alpa jadi Allah mula tarik balik rezeki tu...mungkin Allah nak menguji kesabaran Ramadhan kita...Sebak rasa bila dengaq ayat tu... 
Allah tarik satu nikmat dan diberinya nikmat lain dkt family aku....Tahniah aku ucap dkt both of my brother yang dpt sambung belajar...sorg dkt UMT sorg lg dkt Yayasan Melaka...mmg diorg neh masuk lewat pada org lain...tp xpa org kata pelan-pelan kayuh nnt smpai jugak...asalkan kita xmudah putus asa... to my brother...hopefully you enjoy your new place and environment...study hard and smart...jgn lalai...buktikan yang ampa pun mampu capai apa yang ampa nak....

Kejayaan anak-anak kebanggaan ibu bapa...
parent aku excited nak antaq 2 org jaguhnya p mengaji...almaklumlah first time depa nak dok asrama...At least aku bleh tgk mak aku xterlalu pikirkan perkara tu...
Assalamualaikum...
/(^_^)\

No comments: