Follow this site

Followers

get this widget here

Search This Blog

Tuesday, June 7, 2011

SOMETIMES IT happen!!

Jangka yang tak terjangka...
semua org xsuka bila apa yang berlaku di luar jangkaan....
tp ramai jugak y suka kalau ia ke arah yang positif..
cthnya....naik pangkat....dlm msa 2 minggu tetiba dpt naik pangkat....mmg xjangka la kan...
hahaha....tp kalau dah 10 taun xdpt naik pangkat....tu pown xterjangka jgk...tp ke arah negative...
kadang2 benda yang positif pown kita jdi xselesa kalau ia berlaku di luar kawalan....
contohnya y naik pangkat tdi tu....mmg luar kawalan lah kalau geng senoir y xnaik pangkat menjeling memanjang....hahahaa

ok aku xdak kaitan pon dgn naik pangkat neh...
hahaaaa...dan apa y aku xjangka ialah aku skrg dah tak tuttttttttttttttttt--------------
Arghhh...stgah org dpt trima isu neh dgn rela hati tp bg aku aku sgt tak rela...
sedih .....seriusly sedih....aku sudah xlg mcm dlu....
aku dah berada 180 darjah jauh pada alam dulu...
skrg aku dah kena lebih berhati-hati dlm segala bnda....
kalau aku careless ja...mmg effect smpai ke anak cucu.....

fuhhhhh......berat jgk aku nak story dkt cni.......
tp lps aku tgk ada kalangan blogger yang berani...so aku pown ter-berani jgk....

hehehheee.....adoi...propa la aku neh...
aku sbnarnya ckp pasal usia.....
hehehee...xjangka kan...xjangka kan.......
LOL.....aku sbnarnya xjangka yang usia aku neh dah meningkat...huhuhuh...
tu la tdi ...aku sebutkan...ada y bleyh terima....dan ada y xbleyh trima....
aku xbleyh trima sbb aku skrg dah xremaja lg....aku skrg dah dewasa...adoiyai...
ckup dewasa ka akal aku neh???
huhuhu...aku xpuas lg jdi remaja.....aku xpuas lg kepuasan hidup remaja aku....
aku harap lps neh aku pnya pemikiran kena la lebih dewasa....
lebih serius dan lebih menjurus kepada mencorak kehidupan masa depan...
to


hahaahahhaha..nak tergelak la plak bila aku berckp pasai neh...
tpi dlm suka-suka celebrate Birthday aku y ke-20 tdi dgn family.....
aku jdi terpikir la pulak....usia aku neh yang sdg meningkat sbnarnya semakin berkurang....
aku semakin hampir dgn usia kematian...
aku sedar yang amalan aku selama neh xbegitu ckup lg nak berhadapan dgn Allah nnt...
dgn tu aku rasa kerdil sgt....tetiba air mata aku berlinangan....sobsob...(T0T)
aku bersyukur sbb slama neh fmily n friends never left me.....depa slalu nasihat aku...
aku appreciate sgt2 kehadiran ampa semua....
Thank a lot....

The most thankful to Allah..He give me change to life until now...
My parent...who teach me how to survive with love...
My teachers who always be patient  to teach me....
My friends who give me a change to have a good experience...
they all correct me when I was wrong....
so they were really an important person in my life....

sesungguhnya aku mmg xjangka bahawa aku sgt rindukan zaman2 aku kanak2...
zaman aku awal-awal remaja...
semua tu mcm tgh dok bt panggung wayang ja dkt kepala aku neh....
*adoi awat aku rasa mcm aku skema ja entri kali neh*

apa2 pown....thank a lot who still remember me even dah lama xjumpa...
sob sob....terharu....hehehehe

With a lot of love...
_ASSALAMUALAIKUM_

1 comment:

AnAk dEneSor said...

hahahah..semakin matang da..hihih