Followers

get this widget here

Search This Blog

Sunday, August 24, 2014

Instagram Kejam sama Aku

Assalamualaikum semua....
aku rasa aku lambat skit la kemajuan dalam bentuk2 gadjet2 neh,mahu taknya aku pun baru ja berkenalan dengan instagram+wechat+whatsapp semua ni...padahal kawan2 aku lama mana dah dok bising pasal smua2 ni...aku sorg ja dok lepak FB lg sesorg dlu...
tempoh perkenalan aku dgn semua lelaman sosial bebas ni xsmpai setahun pun...org ckp setahun jagung la lebih kurang...disebabkan hanya setahun maka aku rasa mcm instagram ni mcm biadap la jgk dgn aku....hahahaha....mmg biadap bila aku penat menaip pnjang2 tp dia buh 2patah perkataan ja...sedih tul aku rasa..kecewa sbb aku dah la malas mengarang pnjang2.dah lps aku rajin menaip tetiba di naik 2 patah perkataan ja...frust =_="
waktu first2 kena lagi dasyat...panjang2 taip sekali dia buat rumusan dia letak satu patah perkataan ja...mcm ni
 
kali kedua lak dia letak 2 perkataan macam ni pulak..

 
kejam kan...sedih aku rasa...rasa seperti dipulaukan oleh instagram...huhuhu....
penat2 aku karang cerpen pasal gambar2 tu...konon2 nak sweet2 la caption tu skali hampeh ja...tengok bertapa aku tidak layak untuk menjadi sweet2 smpai instagram pun xbenarkan...hahahhaaa
dan kebenarannya instagram tu xsekejam yang disangka...aku syak ini berpunca dari kebodohan line internet aku..
ok bai.
Assalamualaikum.

1 comment:

FS said...

hye diah! haha lamanya tak masuk blog