Followers

get this widget here

Search This Blog

Sunday, April 17, 2011

Beruk peliharaan lari!!

hai...
Sptotnya skrg aku tgh bertungkus lumus siapkan assignment y sepatotnya submit besok,...
tp tdi tetiba ja msuk msg y ckp xyah antaq lg besok....
antaq rabu...
hoyeah....lega maknokzzz...
bleyh aku siapkan laporan dgn senang hati....hehehee...
okeyh xdak aku sebut beruk2 lg neh...
apa sbnaqnya aku nak ckp...

sbnaqnya aku slama neh dok bela beruk ...
tau dak beruk  y mna???
neh educated pnya beruk tau dak!! 
lama dah aku bela neh...
tetiba ja dia p ikot tuan lain...frust aku...
wawawa....
lupa lak nak bgtau nama beruk...nama dia Leman..
tp aku panggil dia LEY ka....nama femes bru dia menyut(menyahut)....
kalau nama Leman dia xmau menyut...
gegeyh punya beruk..
dah la lambat...aku suruh bt kerja apa ja...msti makngot(lembab gila)
skrg dia dok dkt kak aku....
suruh kak aku bela beruk neh jap...hehehee...
tp actually beruk kat atas bukan beruk aku...
beruk aku spesies lain...
tdi tu spesies y aku jumpa kat google...
spesies beruk aku....
mcm neh haaa....


spesies Celcom...
mmg coi gila lambat nak mampos wa ckp lu...
huhuhu....
frust aku....dah makngot2 pown ada jgk nak mngorat...
tp xpa la....
take care yer beruk....waaaaaa


No comments: