Followers

get this widget here

Search This Blog

Monday, April 16, 2012

the DATE 14/4/12

Hello midnight...
save the date with me...<3

the story about last night...
one whole day i am dating with him her...
satu pekan loqstaq kami jelajah...
shopping sakan baq ang..
tudia...kluaq kedah pekat dah...
nak tunjuk utagha la katakan....

Ke garhisan...sedia....mula....(bajet [r] Lisa Surihani jap)
yeah...pecut....
check point first p Loqtaq Mall,second p Pasific lama,third p City Point,Lastly p Tesco...
eksited kau....semput sudah...
malam balik naik bukit fail...
sekian cerita tamat...
hahaha...boleyh mcm tu???

okeyh smbung TIMELINE balik....
target sbenornya org lain y nak membeli...tp problem bila org lain y terbeli...
planning nak mewayang cancel sbb window shopping OverTime..
OT sbb kasut main kejip-kejip mata kucing comel...
so berlaku lah perlawanan kejip mata area-area loqtaq tdi...
xdapet den nak nolongnya...dan akhirnya kejipan mata kasut menang...
aku tewas lumpuh seketika...~~! over sekejap...
Sambil2 perut berdondang syg....kami pun berketawa riang....
kakak waiter memjeling panjang...
tu tanda dah 2 jam kami bersembang...
bila rasa puas lawan menjeling panjang kami pun pulang ke mall-mall y xsmpat kunjung...
lps bgi salam kat tuan-tuan kedai y muslim...
depa pun senyum-senyum...
tnda rezeki mula bermukim....
lalu dia bertnya dan aku menjadi hakim....

apa aku mengarut neh..
ok hri neh aku dpt gaji sebgai penasihat peribadi kpd kwn aku...
penasihat peribadi kewangan mungkin...hehehe...
aku pun menggalas tugas itu dgn jayanya bila semua y dia tnya semua aku jwb jujur...
sejujurnya aku komen dan lastly aku dah mcm promoter la plak...
aku promote semua brg2 y kami tgk tu kat dia...
hahah...hancus pnya penasihat...mmg hancus...
promote lak smpai kwn aku tuh sndiri terpengaruh....
Hello tuan kedai...xkan senyum2 jer...komisyennye mana??
hurmmmm....

hurm pendek ja pun TIMELINE neh...idea lost in memori...
gmbor2 pun smpat tngkap time mkn ja...
huhuhu...
hopefully next time the others will join both of us...
kalau dah berdua pun dah ckup bising...lg la kalau ber20...hehehe...
awatla cuti xsama...tensyen aku memikirkannya...
nak holiday villa pun susah nak pilih date....sobsobsob....

her :Khairunnisak aka CAK

me

tour guide...

tggu order senyum-senyum...

%%&(*((*&^#

2 glass for me

2 glass for her
aku mmg minum ayor byk...so total glass 4 3...hehehe


after starving form the morning....sudu pun menyedapkan


mkn2 minum2....borak2 = 2jam


finally both plate was clean....urrrkkkk....(buruk benor belehaknya...)

ok la...nak babam dah...
night...
_ASSALAMUALAIKUM_


 





 p/s:jom posa sunat ramai2 besok

No comments: