Followers

get this widget here

Search This Blog

Friday, February 3, 2012

Aku dah Sampai Seru...???

Sampai seru...
selalunya korg semua pikir sampai seru neh mcm mana??
smpai seru neh mcm byk makna yang tersurat dan tersirat...
ada org ckp smpai seru neh mcm dpt hidayah...
dapat hidayah neh mcm mana??
dapat Nurul Hidayah ka si kwn aku neh??hehhe...
ok xder2....dpt hidayah neh dpt petunjuk...bkn dapat dayah si kwn aku sorg neh...
tu juga merupakan satu kategori sampai seru....contoh mcm dah smpai masa nak insaf...
nak taubat dan segalanya....seangkatan dengannya...

Sampai seru y kedua lak ialah seruan haji...
bila masuk ja musim haji ramai yang smpai seru....
berkumpul beribadah di rumah Allah...
seru..seruan Illahi..
semoga aku tergolong dalam org y mendapat seruan haji neh sebelum aku meninggal...
InsyaALLAH...amin..

Sampai seru yang ke tiga lak mcm mana??
sampai seru jenis panggilan dan arahan manusia...
contoh:Rodhiah sampai seru dari pejabat asrama mengatakan KAD INVENTORI perlu dilekatkan di pintu jika tidak mahu dikenakan LAM PT...
ok lawak...xpernah plak aku tau benda neh perlu...
sbb slalunya akak2 pejabat asrama y buat kerja2 neh...then tetiba tdi aku dpt LAM PT sbb xdak kad inventori di pintu...so aku nak kena buat segala2 surat tunjuk sebab la plak....
huhuhu...menyusahkan betul...lain kali cer ckp ker announce ker..bru la aku tau benda neh perlu...
p/s:ketua blok juga xterkecuali kena LAM PT jgk okeyh...so y lain jgn nak bising kalau kena...

Lasly sampai seru nikah...
Neh selalu org guna la...
kalau nikah awal neh...org ckp smpai seru awal....
nak jgk la kalau mcm tuh....
bru la iblis menangis2 bila aku kawin awal kan...
ahahahaaa....fine calon pun xdak jgn berangan hokeyh...
kwn2 aku pun skrg dah byk y dah smpai seru awal...
senior2 mktb plak ramai y turut menyahut seruan ini dan berkahwin awal...
soalan biasabiasa:Kau diah bila plak???
jwpan biasabiasa jgk : Bila smpai seru.....
seru jgk aku guna kan....mmg kebiasaan org kita mcm tu kot...
hurm....
then bagi yang dah smpai seru nak kawin tu...cepat2 lah...
perkara y baik knapa nak tgguh kan...
hehehe...
lagu neh spesial untuk y smpai seru nak kawin....
 


tu ja kot y aku tau pasal smpai2 seru neh....
kalau ada lagi korang share la sama2...
bleyh kita tukar2 idea kan...
so see u until I get a new idea to update...

_ASSALAMUALAIKUM_

No comments: