Followers

get this widget here

Search This Blog

Wednesday, January 25, 2012

Reunion...SUkenyerrr....

alolor...baca tajuk pun dah menyampah...
tp..ada aku kesahh???hahaha...
ok..lama dah tinggalkan zaman sekolah so rindu-rinduan la sama kekawan...
jadi ramai la pkat2 plan nak gather-gathering kan...
al-maklumlah semua dah jauh...busy...sana sini...xsempat nak contact...calling2...
jadi FB la y menyatukan kembali keluaran SmkaYAN 04-08 neh...
planning semua pakai FB ja...
last2 planning pnya planning...lps sebulan tggu..
finally we together-gether pun jumpa la dkt Pantai Merdeka tu ramai2...
mungkin tanda kemerdekaan kot...tu y pakat stuju nak pergi gather kat pantai Merdeka...
jauh tu...aku pun xtau jalan nak ke sana...jdi follow ja la sesapa y sudi bwk aku...heheee...
thank to ira, nana, madie, midah n paan y sudi dengor aku bebel sepanjang jln pergi dan balik...
haaaaa....xlupa jgk kat Fatin Fauzi....aku suka mineral free y u bagi tu...hahaha...
haha...tetiba rasa gedik lak tulis cenggini...maaf la kalau ada y dah termuntah...*mungkin~~,...

sepanjang reunion tu mmg havoc y amat dan xterkata....sbb semua mcm enjoy ja...
enjoy secara zahirnya...batinnya sendiri2...hehehe...
borak2..mkn2....snap gmbaq sana sni...
tp yang paling aku terkilan sbb aku xsempat nak simpan kenangan dgn kamera or hanset aku...
sebabnya...nset lupa nak cas....so at the middle of the event bateri hbis sbb byk trima call masuk...
pity anf shame on me....dah hbis crita gmbor tu...
the true...xdak la terkilan sgt...sbb gmbar n memori semua aku simpan dlm memori card minda dan otak aku...lg special....valid until ajal...or kalau xdak sebarang kecelakaan...insyaAllah....


ok fine...neh gmbir gambar aku curi dari FB pakcik neh..Fadzlan Fadzil...
banyak gmbor betul dia tngkap...bagus2...bleyh aku kidnap lg gmbar kat dia nnt...ahaha...
apasal aku pilih gmbar neh...sbb aku suka part y "ukhwah Forever"
sbb...ayat y sama mcm dkt cenderamata...*idea makcik aku*
dan sbb gmbor neh dah di edit cantik2...hehee...so xyah edit dah...

lps semua2 aktiviti settle...lps kemas2 kitorg semua gerak g SP lak...Futsal n bowling...one part lg g shopping n ada y gerak balik dlu...
dah penat aku tergolek tergelak dkt bowling tu rombongan kami pon gerak la balik...

the most y aku envy pasal reunion neh ialah sorg sahabat aku neh...
even dia jauh tp dia still bg komitment...
even dia skrg tgh struggle nak exam...
Nadia Najwa... dia sanggup spent time pikir idea untuk aktiviti dgn k-own nabila...
n y paling suka...Secret Recipes y dia delivery melalui sorg ahli batch untuk dia kongsi detik tu dgn y lain...sedap lak tu kek tu....
p/s : kalau 7 of Jun nnt dpt kek mcm tu untuk besday pun best jgk...

Dalam senyum tawa tu ada la jgk sedih y minima bila ada jgk y xsempat nak hadir reunion tu sbb busy dan berada jauh di perantauann...
xper kwn2 next time kita gathering lg ramai...mungkin di suasana kenduri-kendara ka....
hehee...makan nasi mnyak la plak reunion tu nnt...
eheheee....

_ASSALAMUALAIKUM_


2 comments:

erzerldacassilas said...

nadia najwa tu jiran depan umah aku weh. haha

DiahRodzi said...

la yaka ...hehehee....jodoh betul...hahahaa