Followers

get this widget here

Search This Blog

Saturday, January 21, 2012

I wish....

Assalamualaikum...

dan Salam sejahtera...

dah mcm nak baca berita ja aku rasa...
randomly ramai yang xder kakak/abang akan tnya mcm neh..
"best ker ada kakak/abang neh weh???"

dan diorg lak slalu ckp mcm neh...
"bestnya kalau aku ada kakak/abang ..."

dan ada jugak yang dah ada kakak/abang still jgk wish mcm neh...
"kan best kalau kakak aku mcm kakak kau..."

dan ada jgk y kekadang wish mcm neh...
"aku harap aku ada kakak yang sebenar-benarnya kakak"
kakak yang boleyh ajak lepak...bleyh crita semuanya...bleyh kluar jln2 shopping....kakak yang slalu anggap adiknya wujud dlm hidup kakak tersebut..

begitu jgk la situasi dgn abg....korg just ganti perkataan kakak tu kpda abg...
tp abg p shopping jgk ker...??
sorry aku xdak abg...hehehe..
so aku xsure situasi shopping tu releven...

hurm...kadang2 segelintir ja kes sebegini...
mungkin setengah tu y ramai kakak/abang...tp xrasa mcm dia pernah ada kakak/abang...
mungkin dunia berlainan atau zon minat berbeza....

what i wish???
i'm just wish that my sis is my friend and my friends is my sis...
keterlaluan ker wish aku neh???
xwish untuk bro la sbb aku xdak abg...hahaha...
*adik aku ada x wish mcm neh???hurm...nak p survey lah...hehehe*
okbhai..

No comments: