Followers

get this widget here

Search This Blog

Sunday, January 1, 2012

new year dengan boyfriend baru...

wuhooo....new year dah beb....
new new jer sana sini...
status pun pakat nak new year bagai...
azam la...semua la....hehehee....(ayat nak jeles bagai)

wa bkn nak jeles beb nak azam tu korg punya pasal la...
gua xkisah pun...hehehe...
gua nak crita pasal boyfren bru gua ja hri neh....
hurm...mcm mana nak mula neh???


mmg dah menjadi fitrah lelaki akan tertarik kpd perempuan dan begitu juga sebaliknya...
kadang-kadang fitrah itu xdapat diubah oleh manusia walaupun kadang-kala dia keliru dengan pilihannya....terutama dengan pasangan sejenis...mungkin kerana mereka keliru dengan hormon mereka sendiri dan mungkin juga kerana kurangnya ilmu di dalam dada...

Aku perempuan ...dan dia lelaki...
lelaki yang biasa...
dan lumrah dan fitrahnya apabila dia selesa dengan aku dan aku bleyh terima dia dengan sepenuh hati...
umur???
jarak umur mmg kadang2 penghalang utama...
kalau nak ikut kan beza umur aku dengan dia mmg beza....
ketara sekali...


aku rasa mcm aku dah terlebih jiwang ja tulis entri neh...
dan aku dah mula menyampah sendiri dengan ayat2 aku kat atas tdi...
hehehee....sila jangan terus membaca...
kerana anda mungkin akan lebih menyampah tgk posing2 aku dengan boifren aku neh....


biar la gmbar yang menceritakan dengan lebih lanjut....
cerita sepanjang hari aku smbut new year dengan boifrend aku....

kisahnya bermula di pagi hari pkul 10 tdi...
aku pergi lepak dirumahnya....

dia dtg peluk aku kot time aku smpai...hahahhahaa.....poyos....





hahaha...muka teruja ja tgk camera....

time ney boifren aku mrh sbb camera dilarikan... hehee... photogediks betoi la dia neh...

lupa lak nak kenalkan....boifrend first neh nama dia Muhammad Sofi Nur Riduwan...
lepas sofi letih aku lepak dengan boifrend baru lak...
apa kau pikir aku xpndai main kayu 3 ker...
hehehee...

neh Muhammad Nur Saifullah....
tp gmbor boifrend aku neh xbleyh letak byk2...sbb kontroversi...kang kena kejor dengan GF tegar dia...hahaha

ptg ckit aku g jln2....
then time jalan2 tu aku pun mengorat la boifrend baru plak...
sbb boifrend aku y tdi xikut...
jdi aku mgorat la y baru...
hehehe...bwh neh aku berkenalan dengan dia time bg makan arnab...

stail x I kasi makan arnab???stail kan I...so U sudi ar jdi GF I???

tetiba arnab plak y jwb.....   Arnab: I sudi....jnji U kasi I kacang Kelisa...
hahaa.....nama boifrend ketiga neh aku terlupa sbb seronok sgt dating dengan lembu tadi....auww...
lembu tu y terlebih poyo plak...last2 aku balik....hahahahaa
time aku nak balik tdi boifrend aku neh posing lambai2 dengan kucing atok dia...
cumil la konon.....tp sorry...gua tetap blah balik jgk...hahahaa...

adios...
amacam ??menyampah kan....

ADA AKU KESAH???
ahahaha...
Happy New Year 2012...

dalam byk2 pose aku paling suka pose avatar neh.....
hahaaa...exotik....

_ASSALAMUALAIKUM_


No comments: