Followers

get this widget here

Search This Blog

Thursday, November 17, 2011

Last but not least

WOhooo...tetiba nak nyanyi lagu "Selamanya Harimau Malaya"....
yeah hari neh hari yang mendebarkan untuk aku...
hari neh adik aku nak ambik result UPSR la pg neh...
tgh hari nnt aku exam last paper la untuk semester neh...
ptg plak Harimau Malaya nak menentang Sang Garuda...
dan aku kena setting dewan untuk majlis persaraan lecturer aku...

see...full package neh...
xdak juai punya...
semua mendebar-debarkan...
ok y last tu xbrapa nak debar sgt la sbb bkn apa pun...kemas dewan ja...hias2 sikit then settle...
tp nak bgtau jgk kan...hahahaa...

tak keruan aku bangun subuh tadi bila pikior y hari neh full with the event...
hahaha...pg neh xdak la full tp nak ckp jgk full sbb smlm aku borak sakan dgn rumate smpai xhingat nak exam smpai xbaca buku....
so pagi neh bru nak buka buku....teruk betul...mentang2 la exam last kau main taram ja nak study pun malas...
mcm aku ckp kat rumate aku smlm...
Last paper study pun dah malas...
aDOI la Rodhiah Md Rodzi oiii...
redha ja la....
sesuai dgn makna nama...

_ASSALAMUALAIKUM_






p/s: aku xsure lps neh aku bleyh study ke tak...tetiba rasa mcm nak tidor balik....hahahaa...
p/ss: dush3 berambus kau setan dari kepala otak ku....

No comments: