Followers

get this widget here

Search This Blog

Tuesday, August 23, 2011

Bangga seketika...:P

Assalamualaikum....
selamat sejahtera semua....
  korang tau x y org melayu neh sbnarnya sgt pemalu....

hahahaaa....proud lah tu kau melayu...
ok...
sbnarnya aku just nak ckp...
bila xdak seorng y menggerakkan sesuatu...
maka semua org akan mula melupakannya....
mcm tradisi kad raya...
urm..apa kaitan dgn kad raya??
kad raya skrg dah smkin maju...
semua dah ada y siber pnya...
pakai sent on9 ja...
xperlu dah nak p antaq dkt pejabat pos kan...
kalau bleyh semua nak y senang kan....

tau x korg kalau bnda y senang tu kadang2 kurang nilai sentimentalnya...
seriusly wa ckp lu...
kalau kad raya siber dgn kad raya pos...
kad raya pos kita bleyh baca pepagi raya....syahdu ja...
sobsobsob...aku la slalu bt mcm tu....then bila dah semua pakat pakai on9 ja pepagi raya kan dah xbleyh baca kad raya....
ya la...xkan pepagi raya dah nak on9.....xhavoq la raya lu kalau dah pepagi tercangak kat laptop kan....
hahahaa....

then bila dah kad raya pos dah dilupakan....
pak cik2 dgn mak cik2 y kerja kat pejabat pos tu kesunyian tau dak....
cnfirm diorg rindu saat2 diorg meriah jdi deliverer untuk kad raya korg...
kepuasan tu ada tau dak....
seriusly....neh pendapat aku ja la...
then aku sgt la berbesar hati nak bg diorg antaq kad2 raya y aku tulis tu nnt....

then then...kartunis kartunis jdi kesepian jugak bila tyme raya karya kad raya diorg xlaku...
ya la...semua dah pakai y siber....
cian diorg xdak poket money untuk raya neh...
msti diorg sedih kan...
aku org seni gak...
aku suka layan kad-kad raya y ada kartunis...
comel dan menghiburkan...
then pepagi raya kalau baca bru la happening ckit korg pnya aidilfitri kan...
hahhaa...kartunis-kartunis....wa sokong lu tau dak...bak kad raya free skrg jgk....hehehee

yyeaha...raya dah dkt...less than a week...
so yesterday aku pown mula menggerakn penulisan kad2 raya neh...
Alhamdulillah....berhasil jgk usaha aku dok promote dkt kwn2 aku tntng kesedaran nostalgia kad raya neh....
hahahaaa....kan aku kata...kalau xdak sapa y gerakkan mmg xdak sapa y nak buat....
may b diorg ingt org dah xmain dah kad-kad raya neh...
diorg ingt org akan kata mcm neh:

ayat first
"eleh Minah, skrg neh dah zaman teknologi la..xmain la kad2 raya bagai....org skrg wish pakai sms ngan internet ja....KoLOT lah kau neh....."

ayat second
"buat apa la kau tulis semua-semua neh...org bukan nak baca sgt...xpun lps baca diorg buang ja...membazir betul la kau neh"

hello...aku xbuang okeyh....aku baca aku suka simpan....kalau nak tgk kad raya aku time aku high school ada lg okeyh....
then aku nak tekankan lg skali...kalau xdak tradis xdak identiti okeyh....

highlight bagai....hahahaa...

ok aku bangganya bkn sbb apa...sbb aku dah berjaya menyedarkan kwn-kwn aku tntng kegembiraan kad raya neh....then ramai y sokong...terima kasih yer...love u all...<3
mmg mula2 aku pon tkot org akan kata aku neh poyoo~~...whatever...
then ada jgk y mungkin ingt aku nak cri publisiti....
okeyh bab publisiti neh xdak niat pown..tp kalau dah ada y kata then aku ya kan lah...mmg mcm dah jdi mcm publisiti...tp bkn publisiti murahan yer...neh publisiti bermoral....hahahaha
skrg aku berasa puas bila kwn2 aku ada jgk y dah teringin nak tulis kad raya balik...hehehe


Kan berseri hari raya.....aidilfitri tambah ceria......~~~layan lagu raya jap...

_ASSALAMUALAIKUM_




No comments: