Followers

get this widget here

Search This Blog

Monday, August 29, 2011

Dia tinggalkan aku...huhuuhhh

Bangun pagi2 air mata aku mngalir lg....
dlm semua org bergembira menyambut syawal....
dia ambil keputusan untuk tgglkan aku...
aku sedih...
mungkin Allah dah menentukan semua nie..

Aku kenal dia dah lama...
sejak zaman sekolah lg....
tp kami jarang jumpa...
sekali sekala jumpa...
aku mengaku aku mmg dah jatuh cinta kat dia...
dlm tahun neh even sebulan ja dia cuti nak jumpa aku..
tp aku slalu busy ja dgn assignment...
segala mcm alasan aku bg stiap kali dia ajak aku jumpa...
padahal boleyh ja kalau aku stop jap kerja2 aku tu then p jumpa dia...
skrg dia mungkin merajuk ngan aku...
sbb bila aku cuti aku lg byk spent time dgn family dri spent time untuk dia....

huhu...besok hari terakhir dia ada dgn aku...lps tu dia naik fight dah....
sedihnya....
aku menyesal sbb aku dah abaikan dia...
aku lebihkan bnda lain dripada dia....
aku harap dia sudi lg jumpa dgn aku lain kali...
aku rasa mungkin mcm aku dah terlambat nak tebus semuanya...
tp aku hanya mampu berdoa bahawa aku masih berpeluang untuk berjumpa dgn dia...
aku tkot kalau neh la kali terakhir aku jumpa dia....

sekejap ja dia dtg dkt aku...
sebulan ja...skrg dia dah nak pergi tggalkan aku...
Ramadhan aku harap aku masih berpeluang berjumpa dgnmu tahun hadapan...

Ya Allah Jika ini adalah Ramadhan y terakhir buatku...
beri la aku peluang untuk menikmati sepenuhnya kenikmatan fathilat bulan ramadhan ini...
Jadikanlah ramadhan kali ini adalah yang paling bermakna dalam hidup ku....
amin...

-sekian sahaja celoteh si insomnia-

_ASSALAMUALAIKUM_

No comments: