Follow this site

Followers

get this widget here

Search This Blog

Wednesday, February 9, 2011

RINDU-nak-PELOK-CIOMMM!!!!

huhhh...mcm sensored ja aku pnya n3 neh...hahaha
xdak hapa...
bru balik penat guling2 kat padang p latihan umah....
tu pown skip jgk stengah...
balik2 nmpak ja mknan trus rasa terliuq...
hahaa....
hri tu tringin nak mkn y nuuuu...y nehhh...
tdi pown dah tetiba teringin nak mkn cucuk2...
wahhh..sapa nak mai belanja aku bwak p kola perlis hah???
mai la..mai la....chek teringin neh...
sat g chek mati sapa nak jwb...haaahhh...

tdi lps stalker miera...
tgk dia mkn durian.....
apa??
DURIAN okeyh...xkan xtau...ka bt2 xtau...chaish...
klau xtau lantak ampa la kan...kecian....rugi ja idop kalau xtau durian...
serius lama xmkn raja tuh....
xpelok ciomm dia...
kiss pipi kiri kanan...
hahaa...mau calaq jgak la kan bdn lps pelok ciom kiss2 neh...
tu la bahana perbuatan terlarang...
hahaha....

hadoi....
air liur meleleh xdpt ketagih...
pak itam meleter...
fuhhh....sedap ooo....
dah la kuning2 ...
mmg melekat la aku kat blog neh xmau p memana slagi xdapt sebijik...
hahahaha...
overrrzzz...

_ASSALAMUALAIKUM_

2 comments:

MIMIE AIZA said...

mimie orang perak tapi mimie tak makan durian. errkkk

DiahRodzi said...

wah...bestnya kalau musim durian....diah tringin nak mkn y isi merah tu....waaa....
xmkn durian sbb xsuka bau dia ka???