Follow this site

Followers

get this widget here

Search This Blog

Wednesday, February 2, 2011

ObLong ngan Prosperity tu geng bus sekolah ka???

tetiba teringat crita geng bus sekolah...
lama xtgk crita tu...
hahaha...mcm apa lg kan...pepagi buta neh dok teringt makanan...

CNY dah dekat ...xlaamaa dah ..besok ja...
so mlm neh depa nak mkn besaq la kan...
hehehe...
aku just tumpang merasa ja pizza y CNY tu...tu pown nsib la ada y bek hti nak bnja kan,...
tetiba lapaq bila menaip entri neh...hahaha...

smlm adik aku suruh aku bnja dia oblong...
hahha...y ala2 prosperity jimat tu..
hehe...tp Oblong dgn prosperity aku prefer oblong lg..
sory to say la...aku xminat lansung prosperity neh..
sbbnya...dia mcm kurg rasa ckit..
bg aku la kan...
hehheeee...besa la aku lak xbrapa nak minat lada ngan bwang sgt...
so aku jdi xminat prosperity sbb menda alah 2 tu la...
ish3..teruk kan aku..
hahaha...tp xpa ..bila xminat jimat la ckit duit kan..
memandangkan Oblong lbih murah la katakan..so aku pown xkisah sgt la kalau nak suruh aku blnja..hehehe
ckp bjet mcm kaya...tp xblnja pown...haahaaha...
semua gara sbb y tertentu..

kwn aku ckp oblong tu just sama ja mcm prosperity...
betul ka????
urm...
tp knapa oblong mcm best lg ja...
hahahah...
may b depa dulu 1 geng bus sekolah kot...
tu pasal kwn aku tu cnfius dgn dua menda alah neh...
hahahaa....
kenyataannya mmg xsama lah...
1 mahal then 1 lg murah ja....
1 xbrapa nak sedap..then lg satu sedap lah...
hahaha....xsama2...
so aku bangkang kwn aku neh...
sorry yer geng...
okeyh...tetiba lps crita pasal mknan neh aku rasa sleely lak...
nyte...

_ASSALAMUALAIKUM_

No comments: