Followers

get this widget here

Search This Blog

Tuesday, February 1, 2011

DLM BAS AWAM neh MMG ada BILIK HOTEL ka???

aku student....aku jgk remaja...
xnafi la aku neh mmg sengkek duit ...
so xdak lg kenderaan sendiri..
then slalu jgk la naik kenderaan awam neh...

one day....one upon a times....and one fine day neh...
aku pown kuaq la kan memenuhi date2 y ada dlm jadual appoinment aku neh...
(ckp mcm bajet org femes lak aku neh...sorry kalau ada y termuntah scara xsgaja)
so aku pown kuaq la naik bas awam neh....
destinasi dituju ofcos la bandaraya maju AS kan...
then aku dri KAngar the kayangan...
tyme neh bru nak balik kg...so singgah jap g AS..
dlm tgh besesak2 dlm bus tu sempat lg la kan nak bt drama....
aiyoooo...amma...poorah...
korg tau x y aku neh bkn byr tiket pown tuk tgk drama you....you....n you neh...
so sila la masuk bilik hotel ka...bilik hostel ka...motel ka...kalau nak bt bnda2 xsenunuh neh...
xyah la nak tnjuk kemesraan korg tu dpn aku kan....opss tetiba lak bhsa korg2 kan...
ampa ingt best ka dok tgk ampa pnya drama...

at least respek la ckit makcik y dok dpn aku tu klau ampa mmg xrespek aku pown...
malu aku nengok...dah la org y sebangsa....
kalau bangsa len aku xdak la nak blacklist sgt sbb aku xtau ajaran depa mcm mna...
tp msti ada jgk ajaran untuk sikap lebih berMORAL neh....
msti semua agama ada adab msing2 kan...
tp neh dah terang menerang la Islam sbb gurl tu bertudung...comeyh loteyh...
xkan Buddha Hindu nak pkai tudung lak kan...
so sila la lebih bermoral ya...
ampa tu dok dlm KENDERAAN AWAM...
kalau agak xpuas hati dgn aku pnya entri neh...
sila la beli KENDERAAN SENDIRI ya...
lebih private untuk korng EHEM2 kan....
_sekian,TERIMA KASIH..._

_ASSALAMUALAIKUM_




2 comments:

MIMIE AIZA said...

kalau yea pun jgn la buat dalam kenderaan awam. haishhhh

DiahRodzi said...

betul3...mmg sakit mata nengoknya....