Followers

get this widget here

Search This Blog

Friday, January 14, 2011

weekend y di nanti..yeah.....

fuh....
bestnyaaa...dah weekend rupanya...
hehehehe....
sapa xsuka weekend kan...aku suka gila doh..tyme neh la tyme aku nak lepak2 dgn bestie aku...
nak ronggeng2...nak shopping...nak buang segala duit y bapak aku bagi dgn free kan...hahahaa....
ckp ja lebih...padahal bapak aku bg duit tu bkn tuk joli...sesuka soya ja kan aku p joli...
hehehee....tetiba soya...
tp aku mmg suka soya dulu sbb aku xsuka susu...
tp skrg neh dua2 aku xsuka...tah la aku pown xtau...
may b sbb aku neh cpt pcaya propa y aku bca dlu kot...
tp skrg aku mmg dah tekad nak try minum susu....

ahahha...tetiba ja aku melalut kan...
okeyh sorry...
sini aku mau tanya skit...
meyh la dkt ckit...
meyh cni...hahahahaa...
ada2 ja kan aku neh...

okeyh memandangkan hri neh dah start cuti...so aku pown dah start la lepak kan...
first place y agak femes kat perlis neh la kan...
tu dkt ja....100 langkah dah sampai...mana lg kan klau bkn the store...
hehehee....sblum tu p lepak pizza jap dlu...mkn2...kenyang smpai sengkak lps tu blah la kan...
hahahaaa...xmau byaq sbb xdak duit...hehehehee....
lps tu kena halau dgn uncle tu la...hehehehee..

lps tu p lepak bowling lak....
boling baru kat the store tu la...hahahaa....sbb bru so mcm ramai la ckit kan...nsib la clasmate aku neh dah booking awal2...so trus ja msuk main....tp aku just jdi pnonton ja...sbb mls...ya la perut penuh dgn pizza lg tyme tu...so mana la mau otot2 aku neh nak jln kan...
hehehee...alasan ka panjng...

sblum game diorg tu tamat aku dah kna blah dlu dah sbb nak teman kwn aku balik...
aku cian lak kat dia kan kna balik sorg2...so aku pown teman la....
sorry la kwn2 sbb aku xdpt nak nonton ampa main smpai hbis..tp biaq aku teka sapa y menang...hehehehe...
sbb aku kan juri dri jauh...so aku nak bt permintaan la kan dkt y menang tu ...sila la blnja juri2 mkn ya nnt...hehehehee....

balik hostel...penat...++ mngantok..tp xmau lena....xtau nak bt apa sorg2 lepak lyn lagu...
besok lak plan nak jog 1 maktab.,..
kasi jana ckit aku pnya lemak2 neh....
hahahaa....dok maju sgt kan kebelakangan neh...nak bg lumpuh jap pertambhan otot di bwh lengan...so kna la excercise...
heheheee...aku mcm nak sahut ja cbaran 365 hri di dunia ijazah dri bpak aku tu...
hehehehe...
ayah....hear this....u dare me to do this...so i accept la dgn bebesar ati..hahahaa...
bapak aku mau aku jdi mcm peserta the bigger loser ..
hehehe...ada bran????
xpa aku try,...
all my dearest friends are always be with me...
so...
SAYA BERANI!!!...
hehehe...mcm iklan susu kanak2 la plak kan...
hehehee...

okeyh...
bdk berani takot neh cau dlu..
mau solat ...rest...mlm neh ada rutin bru...
_SALAM_

No comments: