Followers

get this widget here

Search This Blog

Thursday, December 2, 2010

DECEMBER lorr...

1-12-2010
wah...dah smpai december dah la...
meaning dats...
hahaha...elaun dah masuk la...
elauns terakhir bg kursus persediaan....
lps neh aku dah start msuk degree...
yeabedabeduuu....
best kan???
apa??xbest???
hahaha...apo y xbestnyo jang???
urmmmm...
huhuhuhu...betul jgk yer...
lps neh maknanya tugas aku mkin meningkat la...
makin mncbar la idup oden kan..
subjek brtmbah2..
yuran pown bertambah2..
kerja pown bertambah2 la...
tp ada part y paling aku suka tau...
part apa??hahahha...
elaun la...
elaun pown bertambah2....(kihkihkih...kasi highlight ckit duduk ko asing2)
hahaha...gelak besaou ye kau odah...

sudah2...bkn aku sorng jew y suka..
tp semua dok mengekek ja ckp pasal duit neh...
hahaha...bek uolls mngaku ja...

hahhaa....kan dah....semua pakat mgaku....
xmau mgaku sudah...
bkn krng xtau y menipu diri sndirik tu kan dosa...
ahha...xmo2...xmo dosa byk2...

hehehe...besemperna dgn dah msuk disember neh...
korng pnya azam 2010 dah tertunai ka blum??
kalau blum korng ada lg 30hri untuk bg settle...
hahaha...azam aku??
hehehe...ada y dah tertunai....
azam aku ada 1 lg y separuh tertunai...
aku pnya azam nak bg cekap bwak keta...
huhuhu...
Vrooomm...vrooomm..
skrg evely monink I drive wit my mom...
*hahaha....temberang la...
ooo...xcya yer....
xper2....akan ku buktikan....kihkihkih....

azam 2011???
urm....jap nak pikir dlu...
hahaha...jeng..jeng..jeng.....
RAHASIA la kwn...
kalau nak tau jgk kna tggu la entri akn dtg....
kuehkuehkueh....
sudah....shuush...shuuushh...
jgn kacau aku nak karang azam 2011 neh..
daaa....
_salam_


No comments: