Followers

get this widget here

Search This Blog

Sunday, May 19, 2013

EXAM + Agen Cari Jodoh

enchooo....
Hachummmmm...chummm...chummm
amboi bergema...lama xupdate camneh ja jadinya...skrg neh exam fever dah mula melanda bila selsema hidung beringuih semua..semua sbb dok tringt esok lusa tulat tungging ada paper direct...semua major dgn elektif combine skali...tiptop punya jadual...tabik spring la kat sapa y bt jadual exam kali neh...mmg berperikepeperiksaan...

sebelum terlupa firstly nak wish Happy Birthday dkt kaklong kulim aku sorg neh Nur Zawani....dgn sorg lg org kulim jgk Aishah... Happy birthday la untuk kembaq Kulim 2 org neh...semoga murah rezeki...panjang umor...esok jawab exam elok2...

5 hari ja lagi nak cuti semesterhhhh....yeyehhh...aku xsabaq gila bababs nak tggu cuti smpai aku termimpi kenduri kwin....bila kenduri kawin maknanya cuti la kan.....coiii...jgn bt crita...bkn aku y kawin okeyh....but my cazen...cazen aku neh umoq sama ngan kak bihah aku ....23yr old...dah sampai seru dah....akak-akaks aku neh bila pulak....bertambah lagi la ahli keluarga...hehehe...

Cakap pasal kawin2 neh bru aku tringat pasai agen cri jodoh neh....hari tu aku dapat satu tugas y berat bila diberi kepercayaan untuk carikan jodoh untuk sesorg....haaaa sudah....aku punya life partner pun xjumpa lagi..dah kena tolong crikan untuk org...sepanjang tu jugak mata aku dok melilau dok usha org sana sini....choiii...aku bkn nak menggalak okeyhhhh...
dah pasai pa plak aku dok ckp mcm neh tah...layankan ja la...
hehehe...okeyh sapa2 y nak cri jodoh tu bleyh la mula contact aku di talian hotline ##########
heehee...aku nak tolong carikan neh ialah lelaki umoq 28 and above....bkn untuk aku tp untuk someone y aku kenal....sapa2 y nak rekemen tu bleyh la bgtau cheq nah...hehehe

No comments: