Followers

get this widget here

Search This Blog

Thursday, October 18, 2012

REUNITE


HAPPY THURSDAY!!!!
yeah dah khamis...bahagia la bagi sapa2 yang balik rumah tu...aku xboleh nak balik lagi weekend neh..mau dkt 2bulan dah bahh xbalik itu hometown...bajet ala2 jauh lak aku neh..padahal hometown dgn Kangar ni berjiran negeri ja pun..Cause being soo busy smpai lupa nak pikir pasal balik GC Town terchenta...hehehe..Bajet betoi la ang neh diahrodzi..tp tipu la kalau aku lupa..always counting the day kot..hehehe..tdi pun dok berlenang ayaq mata ja bila p hantaq 2 trip org y balik kg tdi..sobsobsob

okeh2 bosan la crita balik2 neh..sebenarnya aku dpt rasakan sbnarnya aku jdi begitu excited dalam bab2 nak reunion neh...dan aku sbnarnya sangat suka dalam bab nak organize2 neh...pelik lak aku rasa kenapa aku suka bab2 mcm neh...
Kenapa eyh???kenapa-kenapa??kenapa aku suka??
hurm pelik..aku rasa mungkin aku suka kot bila majlis y aku organize tu then dpt smbutan dan ramai org y join..Kerja2 organize neh mmg banyak bnda y kena aku hadap..cth berdepan dgn pelbagai karenah org...tp apa y aku belajar dri handle2 bnda mcm ni ialah aku belajar untuk berdepan dengan pelbagai situasi..tak kira la secara kecindan atau telah dirancang...semua bagi aku menarik dan mencabar diri aku sendiri...dan aku akan sgt teruja dgn benda-benda yang mencabar neh..bru ada keseronokkan kan kan??hehehe... 

Sekarang neh aku dlm proses untuk planning reunion batch aku sekolah rendah dlu...ehhehe...
http://www.cna.nl.ca/alumni/images/reunion.jpg
YEAHhhhh!!
lama xjumpa dengan depa neh...tp mcm ajaib lak rasa sbb boleh ja sembang2 borak2 mcm biasa sdgkan dah 9 tahun xjumpa dengan majoritinya..yang selalu aku jumpa pun hanya 2 3 org ja pun..huhuhu...
Maklum la kan kawan sekolah rendah....
mostly ramai dah tak akan ingt nama kwn sekolah rendah kan...betul tak?? baik mengaku...haaa tu dah nmpk ada yang angguk2 kepala tu...ada jgk yg kalau selisih bahu pun dah xdpt nak cam muka sbb ramai yang dah berubah wajah...(nyanyi lagu senario jap...) hehe...
 hurm...agak2 depa bleyh cam x muka aku neh???huhuhu...
Arghhh excited-nya nak handle reunion kali neh..sbb ramai yang lama dah xjumpa...tambah2 geng yang masuk sekolah berasrama time hbis sek.rendah dlu lg la jarang jumpa termasuk la aku...Even aku mungkin tak dapat pun nak join reunion neh tp aku tolong planning pun aku dah puas hati dah...Harap2 effort yang aku buat neh mendapat feedback yang positif...Amin..Doakan diah dpt handle benda neh dgn jayanya okeyh...(^_^)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhM4hWb3eJQIqk68dhRF_goBHiSfMCT01fcOLltKILj8igWnv7vu_TGSKNXbcWI0gBhzUfI15Pvs1rHB8B2idEg6WlikpauxkptnbtLi0B1JxysGulNcRpJ9fQrMZ1GW4R5VBu2VbSwcwU/s1600/003912_RE-UNION_clipart%25281%2529.jpg



~ASSALAMUALAIKUM~




 

p/s: kalau buat kerja dengan minat dan ikhlas kerja tu mmg xrasa membebankan pun..hehehe

No comments: