Follow this site

Followers

get this widget here

Search This Blog

Thursday, October 18, 2012

FREEDOM

now i know what is the freedom,cause i can feel it from the bottom of my heart
Halloooo...hai...
Rasanya ramai lagi yang tak tidoq neh...lampu bilik pakat menyala lg tu...hehehee..besalah study la katakan...exam dekat...  v(^_^)v
lepas neh tidurku InsyaAllah lebih nyenyak dari sebelumnya...Lega rasanya bila dah selesaikan satu tanggungjawab yang besar...Rasa lega bila beban amanah itu sudah tidak lagi dipikul...Dengan perlantikkan AJK Blok Melati 3 yang baru tadi aku dapat rasa aku dah mula dapat bernafas dengan lebih selesa bila tidak ada lagi mata-mata yang memerhati dengan penuh dendam..(pasti ka xdak??) InsyaAllah lebih berkurangan kot...

Satu benda yang aku kesal sepanjang aku pegang amanah neh adalah dengan sikap manusia yang masih tidak faham dengan amanah yang aku pikul pernah aku pikul...Segelintir yang tak tau padal hukum agama tu aku konsider la...tp yang belajar agama sendiri pun masih xfhm apa itu amanah...sedangkan depa pun sendiri tau bahawa selagi amanah itu tidak dijalankan maka dekat Akhirat nanti kena tanggung azab yang amat dasyat...

seriusly aku sikit pun xkisah bila ada yang ckp "nak tunjuk kuasa ler tu" sbb ya mmg aku di beri amanah dan aku menjalankan amanah sebagai ketua..Ketua mean mmg berkuasa...tp tu semua dah jadi cerita basi sejak pukul 10mlm tdi sbb aku skrg dah bebas....aku lebih senang dengan kebebasan ni..rasa macam baru keluaq dari penjara baq ang...cuma terkilan ja la dengan sikap segelintir manusia yang rajin menghadiri majlis-majlis agama tapi sayang ilmu itu tak diamalkan dan tak sesekali cuba difahami...apatah lagi nak diaplikasi...nah contoh dah ada depan mata....ish-ish-ish...mungkin hanya didengar sahaja...

~ renung-renungkan dan selamat beramal ~

Assalamualaikum semua...
night ~ ~ ~

No comments: