Follow this site

Followers

get this widget here

Search This Blog

Sunday, February 12, 2012

sesekali nak POYOO (~~,)

lately neh post aku mcm padat2 jer...
tp hri neh xdak mood nak crita pnjang2..
sbb letih cycling pagi petang..
best...aku xmenyesal pun...
saja nak mengadu..

aku just nak ckp satu benda neh ja...
Kalau pernah bagi harapan sekali dkt org dan kita mengecewakannya...
maka xhairanlah kalau ada y cuba mengecewakan anda...
pikir2kan la...

aku mmg xpakar pun dalam bab2 cintan cintun neh sbb aku xpernah bercinta...
tp aku byk pengalaman dri kwn2 aku...
sbb aku telinga mata hidung y selalu mendengar,melihat,menangis bersama2 mereka y ada pengalaman pahit manis bercinta neh..
mmg betul...kalau xpernah alami tak akan pernah rasa pengalaman y sebenar..
tp aku ok ja xbercinta...
ada sesetengah tu resah gelabah bila org lain bercinta tp dia tak ada pasangan....

bukan aku nak tolak cinta...
tapi aku rasa aku xbegitu bersedia ke arah tu...
bukan aku xterpikir...
bukan aku xpernah suka dkt sapa2...
dan juga bukan aku suka kaum sejenis...tu semua bukan sebabnya...
tapi sebab aku takot aku kecewa...

_ASSALAMUALAIKUM_


No comments: