Followers

get this widget here

Search This Blog

Tuesday, October 11, 2011

Rasa mcm....urmmm...urmmmm

hai...hallo...Assalamualaikum...

besok test...
U.A.K..
Ujian Akhir Kursus..
hri neh sempat lg nak blogggggg yer kau...

urm...urmmmm...(gaya en Sudin)

 tetiba lps kelas En.Sudin tdi membuak2 aku dpt idea...
aku ingt nak bt CONTEST...
 hehehe...kemain yer ko...org exam baca buku ko pikir nak bt contest bagai...

heheheee...
aku bkn nak bt skrg..tp akan dtg....
aku nak bt nnt time blog aku dah capai umor 1 tahun...
skrg xsmpai setahun lg...
bln 11 nnt ckup umor setaun bru aku lancarkan CONTEST aku tuh...
Nama contest??

rahsia la...
tggu lg 3 minggu yerr...

ok perut dah kenyang ...
mata dah berat..
minda dah malas nak baca buku...
bantal dah panggil...

_ASSALAMUALAIKUM_

2 comments:

anakdenesor said...

i tunggu yeay

DiahRodzi said...

yeah...syg kak iera ketat2..<3