Follow this site

Followers

get this widget here

Search This Blog

Monday, October 10, 2011

menyesal sedikit-sedikit....

mlm2 lepak-lepak sorg pun boring jugak...
skali teringin lak nak manjakan diri untuk menonton TV...
alang-alang dah dok bwh nak menunggu turn basuh baju so aku layan ja la...
aku tgk bilik TV pun menyala lampu...sure la ada geng kan...
so aku p la lepak skali...
skali teruja tgk cerita cerekarama pilihan Anugerah Skrin..
Tajuk dia dah membara-bara aku nak tgk...


sblum aku nak crita panjang2 jum kita sama2 sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah Faizal Yusup yang dah pergi meniggalkan kita...
~AL-FATIHAH~

terima kasih kpd y sudi sama-sama menyedekahkan Al-Fatihah kepada arwah...
cerita ini merupakan drama terakhir lakonan arwah...
cerita neh sedih dan aku pun agak beremosi jgk la tdi bila tgk sikap kakak dan abg kpd Zai y lembut tu...
dan lakonan watie & faizal begitu menjadi dan terkesan rasa marah jgk bila aku tgk 2 org neh bertindak agak kejam kpd emak dan adiknya y lembut tu...
ish3...emosi lg aku neh....padahal drama ja pun...hehehe...

apa bleyh buat ...jln cerita dia mmg dah cantik...berkesan lakonan para pelakon...
tp sedikit syg bila endingnya xbegitu menarik...
ending dia sgt simple dan mengecewakan aku y menonton...
 huhuhu....

~hek-eleh kau tu tgk ja la xpayah nak byk komen sgt la....~
okeyh aku bg pendapat jah....bkn nak jdi pengarah or what ever....
mana tau satu hri nnt aku jadi menulis skrip ka...melopong mulut kau....
hahahha...kidding...xdak dlm perancangan...
kalau smpai ilham...insyaAllah nak try....hehheeee....

and lg satu...pendapat penonton kena ambik kira jgk ...sbb kalau bt crita org xsuka...
sapa nak tgk?? xgitu??
Kelasss kau jah~~~

ok nak buat surat lak lps neh...nak tulis apa ha??
_ASSALAMUALAIKUM_


p/s: tiga surat nak kena tulis neh...huhuhu....mcm mana neh...pening pala gue...

No comments: