Followers

get this widget here

Search This Blog

Thursday, September 22, 2011

Hai nama aku Cinta...
lahir Cinta berasal dari seketul darah merah y tulus dan suci..
aku dibesarkan oleh mak dan ayah aku...
ayah Cinta nama Percaya bin Mempercayai.
Mak Cinta pula bernama Ikhlas binti Jujur.

Cinta di didik supaya sentiasa menerima diri cinta seadanya...
pada mulanya...keluarga kami sangat miskin...
tp apabila Cinta sering di didik dgn menerima diri seadanya...
jdi Cinta semakin yakin untuk melangkah...

hidup Cinta sederhana....
Cinta punya kawan....namanya Bahagia dan Cemburu...
pada mulanya Cinta hanya berkawan dgn Bahagia...
tp pada suatu hari..
Cinta telah berkenalan dgn Cemburu....
perkenalan Cinta dengan Cemburu semakin rapat dan menyebabkan Bahagia menghindar kerana dia xsenang dgn kehadiran Cemburu....kerana Cemburu bersaudara baik dgn Prasangka...
Prasangka ini sangat jahat dan sering bergaduh...
namun apabila Cemburu memberitahu bahawa dia sebenarnya sudah tidak baik dgn Prasangka tetapi semakin rapat dgn teman barunya iaitu Sayang.
maka Bahagia pun bersetuju untuk berkawan dan bermain bersama-sama...
kini Cinta semakin dewasa dan bertemu ramai kwn-kwn baru terutamanya dgn Pengalaman...
Pengalaman sering membantu Cinta jika ada apa-apa masalah..

itu saja kisah hidup saya y bernama Cinta dan rakan-rakan saya.
_Sekian_


TQ readers....
ada readers ka blog aku neh???huhuhu....sepi ja...
xpa la...nevermind...xkan nak paksa org baca blog kita plak kan....ye dak??
kalau ada y sudi tu bergelen TQ aku kirimkan....

epilog xbleyh blah....
_ASSALAMUALAIKUM_


p/s: rasa mcm annoying la plak dgn penulisan sendiri....

No comments: