Followers

get this widget here

Search This Blog

Thursday, September 22, 2011

CERITA BASI \(~~,)/

Lama gamaknya aku x lepak cicah garam belacan dkt blog neh....
hri neh tetiba dpt hidayah untuk meluangkan masa lama ckit dgn BHS neh...

ok normal la kan kalau nak cicah garambelacan mesti kena ada gosip2 hot...
bru rasa berapi buntut ckit nak lepak kan...
hehhee...
tp aku xdak nak story2 hot2...kang terbakor lak aku pnya BHS neh...
hehee...neh aku selongkar aku pnya laptop terjumpa gmbor2 time SBE hri tuh...

SBE a.K.a PBS y ramai org salah faham dok ingt aku p dok praktikum dah...
adoiii...muda lg la nak jdi cikgu...
rilek la...nnt lps setaun aku p la praktikum...skrg neh nak chill lepak2 dlu mau SBE....
sorry...SBE mean SCHOOL BASED EXPERIENCE or PBS pengalaman berdasarkan sekolah...
atau moyang-moyang tok2 mak cik2 lebih kenal dgn nama ROS...apakebenda ros tu aku pun xtau...
bunga rose agaknya la kot....

byk gmbq y ilang sbb tu la aku ilang mood nak hupdate pasai SBE kali neh....
huhuh...sadis....
byk bnda nak ckp smpai besok pown aku xhabis karang....
so better aku buat tyangan gmbor ja la....

hari first check-out hotel kat GC Town....check In Hotel BanDar baru Kulim semalam sebelum besoknya check In Hotel kat Chemor,Perak.....fuhh panjang kaki aku jalan...


first day in school....SKCC

tuan hotel bandar baru,KULIM

tuan hotel Chemor.Ipoh bersama mentor kesanyangan beliau..

tuan2 hotel bergabung...

penghuni Hotel Free fee...

konon busy nak p masuk kelas nak mengajor......KUNUN la....

chekgu Iena

mentor ku...
 tetiba blackout.....so tepaksa blajar dlm gelap....padan muka....hahahahaa

riak gembira dlm kegelapan..

begitu gurunya begitu la muridnya.......gembira jga dlm kegelapan....

ketakutan @ kununnya bgi tumpuan????

lembaran kerja...

hheheee...kidding...xdak blackout pown.....just pasang slide video....so lampu off...

hehee....seriusnya muka kak noren..<3

sumbangan BBM....hehhehe...neh bbm aku buat tau....say CHEESE....:D

last day stay perak menginap kat umah BOIPREN I seperti y diperkatakan tu~~tgn ke bahu,mata ke ats .....I pown p berjalan2 dgn BOIPren I tersebut sekitar Ipoh....
below neh Gmbor I dgn BOIPREN-boiprend i....



muka xbersalah tertuduh.......
BERIKUT...bahan-bahan bukti membela diri....

BoiPREN-BOIPREN I

boipren first

boipren first lg

hoho.....boipren kah???

confius ???

boiPren second..

cengkarama di taman bunga..

ketinggian itu perlu kadang kala...

psangan boipren2....

boipren bersama mak dan ayah mertua.....
bersalah kah saya???
ayat skema xbleyh blah....hahahaa....
nite...
_ASSALAMUALAIKUM_


No comments: