Follow this site

Followers

get this widget here

Search This Blog

Sunday, July 3, 2011

IT About a MONTH....

Anak Itik tok weee....Jatuh dlm Kolam...
sakit apa tok Wee....Sakit Sendi tulang....

DiahRodzi Comey.....anak pmpn MD dee.....
smbut besday.....celebrate kat MCD....
<<<hahahahaa.....sapa baca sila muntah 40kali>>>>

dah abih muntah???
ok bleyh smbung baca....
aku pown bru ja hbih muntah....so bleyh smbung tulih balik kot....ahahaha....

Semalam duit dari langit turun.....melayang-layang mcm wau bulan....
semua bdk-bdk IPG perlis pown pakat ambik vacum sbb nak sedut duit2 tersebut...
kejadian aneh ini sering berlaku pada fasa-fasa awal semester saja..
jdi semua student pown mengambil kesempatan....termasuk la aku....
hehehe...so slps meyedut wang-wang tersebut semua pakat p Wang Kelian...sbb nak beli belian....
maka kelihatan mata-mata student maktab semakin berkilat-kilat silauan berlian tersebut pda pgi larian 1murid 1sukan 1Malaysia pagi tdi....
ok...stop...nonsense ja aku neh...

sbnrnya intro saja ja bg pnjang sbb aku rasa mcm kontot sgt dah entri aku kebelakangan neh...
pendek x???kontot x???mcm aku x??Boleyh tuju lagu???

smlm aku hampir-hampir menitiskan air mata sbb mereka....
they being so sweet....so adorable....so beautiful.....acece.....mcm melambung la plak puji kan...
tp depa mmg adorable pown...hehehe...
u guy so unpredictable kan.....
aku mmg la xpernah mintak semua neh...
tp bila depa buat jgk celebration for besday aku y dah sebulan berlalu ...
neh y buat aku nak nangis neh...
for me kalau dah stakat ingt tu dah ckup dah....
sbb bkn semua org mampu nak ingt besday byk org...kdang2 tu ramai y rujuk dkt FB ja kan...
sbb FB show besday date....(sbb aku slalu jgk mcm tu)hehehe....

Apa2 pown thanks a lot..
Semoga Allah sentiasa pelihara persahabatan kita...
AMIN...
korng layan ja la gmbar bwh neh....












adoi mcm2 gaya ada....hehehee.....
_ASSALAMUALAIKUM_


No comments: