Followers

get this widget here

Search This Blog

Friday, July 29, 2011

Firstly aku tgk qualification untuk level 1 aku dah mcm nak give up ja...
tp aku pikir2 rasional positive thinking aku go on jgk...
sbb aku pikir..
"dari aku xdak level langsung better at least have the Lever Opown okeyh la..."
aku pown terus tadah telinga dengor ja semua input y diberi...

the evening come....
then we meet again for the next session....
aku still menadah telinga....
then smpai lak part amali teknikal....

part neh aku paling give up la untuk hri neh...
tp aku buat mcm besa jgk sbb aku pikir aku dah bayar untuk hadir...
then aku jgk dalam kalangan org y bernasib malang bila dia just tumpu dkt GENG PLAYER MAKTAB ja....
patah hati aku......aku p nak belajar dowhhhh...kalau aku dah advance xpayah la aku susah2 nak take part kan....bek aku select team untuk aku latih sendiri...

that why aku rasa mcm nak nangis ja tdi....
tp aku tahan ja....
then aku ketawa....that just untuk release tension....
lecturer y handle...aku doa byk2 supaya dia sedar apa y berlaku tdi....dan kami kumpulan y bkn team player maktab neh sgt2 berkecil hati dgn layanan y kami dpt tdi...
 aku dok rasa aku mcm ekor ja tdi....just follow the flow without a clear instructions...

menangis hati ini....
kau pun xsimpati...
hancurnya harapanku...
maaf ku tak sempurna....
aku hanya insan biasa...
_ASSALAMUALAIKUM_

No comments: