Follow this site

Followers

get this widget here

Search This Blog

Thursday, May 12, 2011

2 ..3..hari dgn otak y biol...

bahang exam mmg thp kemuncak...
tmbh2 bila start dpt jadual exam y mmg kencang ribut belimbing~~
uhh bajet sebut belimbing...tp dlm hati maki xmau2 dah...exam jadual direct SELLING the paper...
killer paper bleyh dok letak direct 3 hri berturut-turut...
mmg the boss la..
dlm sibuk2 org lain dok bc buku segala bgai aku mlm neh bleyh dok lepak lak layan lagu..
lagu jiwang lak tu...adoi mmg xthn...
otak serabut BHAI...jiwang pown jiwang la...

kalau ampa perasan la...lately neh aku post jiwang karat pnya nalla...
harap korg bersabar yer...
sbb aku skrg tgh serabut tahap dewa...
kalau apa y aku post tu sila abaikan yer...
besa la...bila dah dok usia akhir remaja neh...
mcm neh la gamaknya kot....not really sure...
semua neh mitos aku semata-mata...xdak kaitan ngan idup sapa2..kalau ada mean kita senasib la kot...
hurmmm....korg layan ja la lagu jiwang y aku lyn skrg neh...

DISAAT AKU MENCINTAIMU-Dadali

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

kalau nak dgor ampa p la usha kat utube yer...aku mls nak upload...lambat ala2 siput babi..
_ASSALAMUALAIKUM_

p/s: siput babi = carutan manja terhadap kelajuan BB Celcom cute ini....carutan ini juga xdak kaitan dgn siput babi y telah mati @ y masih meneruskan kehidupan di celah-celah daun dgn cekalnya....jika anak kecil xmendiskriminasikan golongan sipu babi ini...kenapa perlu kita.....sekian...

1 comment: