Follow this site

Followers

get this widget here

Search This Blog

Friday, April 8, 2011

Chenta buat aku termimpi-mimpikan dia di malam hari(~~,)

* pesanan penaja...*
ini adalah entri ketika aku sdang berperasaan galak...
kalau rasa menyampah sila angkat kaki awal2 sebelum anda menambahkan kedut2 di muka anda...
sbb penambahan kedutan di muka anda tidak akn saya sponsor untuk membeli produk anti penuaan..
-sekian-


semalam......
(serasi dgn nama blog)
aku mimpi dkt sesorg neh...
dia mai dkt aku senyum2...
lambai tangan kiri ngan kanan...
sejuk ja...tenang ja muka dia....mcm xdak langsung masalah...
aku suka tgk dia...
hensem....cute...comey...
arghhh...dah angau ka hapa aku neh...
skrg aku dok bergelut dgn tugasan PBS neh pown aku dok teringt kat dia...
weh...apakah semua neh...
adakah ini cinta???
ohhh....xmungkin....xkan lah aku dah jatuh cHenta dgn dia...
...dia bkn artis....
...muka dia lak xdak la mcm artis korea y aku tergila-gila tu...
...dia xdak lesung pipit y mcm aku slalu suka tgk tu....
..dia besa-besa ja....
...diam ja....malu-malu....
jumpa pown xslalu...mcm mna neh...
rasa mcm nak jumpa dia lg ja...
huhu..pliss tell me y aku bkn jatuh chenta...
mata dia....cara dia senyum...
arggggg....bleyh migrain aku mcm neh...
bila aku tringt kat dia ja mesti aku rasa mcm senyum aku lebaq lebih ja...
ohnoo...
huhuhuhu....skrg tarikh sejak aku jumpa dia dah mencecah 2 mggu dah..
aku kira la weh....dia dah berjaya bukak ati aku neh...
seriusly aku suka...
happy ja aku kalau lepaks dgn dia...xdak nak stress2...
skrg tgh sesak2 fikiran dok tgk assignment tp bila teringt kat dia ja aku jdi tenang ja...
ilang semua traficc jem dkt dlm kpala neh...
tiba-tiba aku rasa mcm muka aku blushing ja crita semua neh...
mmg kwn2 aku pown suka jgk tgk dia...
depa semua ckp dia neh sejuk mata memandang...
serius aku jeles weh...
sapa xjeles....kwn tu kwn jgk....tp aku dia neh....xdak kompromi la...
xbleyh la...aku chop dlu dia...
bleyh la plak kan nak main chop2...ingt dia tu apa...chicken chop ka....
huhuhu...aku ja y lebih2..tp dia xdak kata apa pown...Ya ka Tidak pun dia xkata apa...
skali aku rasa mcm dok bertepuk sebelah tgn la plak...xdak bunyi....
tp xpa...aku tepuk tgn dkt dinding....tetap ada bunyi hapa...
hahaha....
mggu neh xjdi balik...so plan mggu depan balik nak p lalu area2 rumah dia la...
mna tau kot2 bleyh jumpa kan...
woooo....teruknya aku neh.....mcm perigi cri timba lak rasanya...
tp xpa la...jnji xdak usaha mcm mna nak ada hasilkan...
kalau xtry aku y rugi...hehheee...
tp aku xrisau sgt sbb parent kmi pown dah kenai ...
so mcm xdak byk sgt la halangan..hehee...
tp 1 ja aku risau kalau dia neh ada aweks2 dah ka...
frust la aku...huhuhu...
xpa la...aku pasrah la kalau bkn jodoh kami...tp aku nak jgk promote dia...
sbb dia dah berjaya buat aku jatuh chenta...
dia seriusly bernyawa...
bkn HP...
bkn LAPPY...
totally bkn PET lol!!!
dia manusia la....
xcaya aku ka....sat aku tnjuk muka dia y hensem neh...
korg tgk ja tau...
jgn mengorat dia lak....hihihi...
nama dia Hazeem...
aku suka mata dia....



y ujung pegang mulut tu klakor....Nafis...klakor bebenor..hehee.

y mata kuyu macho neh nama dia syakir....y ujung gegurl neh nama hani...

ok seriusly aku dah nmpk mcm aku meriba anak aku dah rasanya...

anak-anak Pra sekolah y ku chentai...:)

bdk hensem y femes dlm kalangan kwn2 aku jgk...
sebenarnya aku rindu dkt semua...
tp diorg neh ja y aku slalu dok lepak2 sblum balik...
so diorg neh ja la y aku promote dkt blog aku neh....
hahaha....
PBS SKSD mmg best....sbb semua students mcm respek gila chegu2 diorg...
chegu2 semua mesra2...
tukang kebun pown mesra...
pekerja pejabat pown mesra...
katering kantin pown mesra....
pendek kata kmi mmg dialu-alukan lah di sana...
tetiba jgk aku rasa membuak-buak nak jdi chegu skrg....
hehehe....

_ASSALAMUALAIKUM_ 





2 comments:

Bidadari Kayangan said...

patut lar sampai termimpi-mimpi hehe hazeem sgt cute! :D

aiN_myRa said...

haa tudiaa..bla dek ah menjiwang..wakakaka