Followers

get this widget here

Search This Blog

Wednesday, March 16, 2011

lepak dgn mak best!!

angin pagi y sepoi-sepoi bahasa...
ditambah dengan dingin embun yang mendamaikan...
ok stop...
tau ar ang chegu BM pown....
jgn ar show off sgt...ok tutup kes.....

hri neh gua bgun pagi gajah...gua cpai towel gua..gua mandi..
gua lepak dapur nengok mak gua masak...nengok saja ok....sbb mak gua suruh gua pergi siap2 nak kuar...
gua mls2 bangun dri kerusi ..gua mls sbb xsmpat breakfast mak gua dah halau suruh siap...
gua siap tnpa mengetahui mna mak gua nak bwk gua pergi lepak...
skali gua dah siap mekap semua bru mak gua pelawa gua breakfast...
hadoi habis la gincu mahai gua neh....(xdak gincu okeyh...propa ja)...
skali gua dah xdak selera nak menyumbat...
tu la..td berkobar-kobar aku nak mkn xbg kan....hehhee..mogok...

Gua tggu mak gua mekap jap...then kami pown gerak la...
bersama alunan keroncong dlm perut gua neh...mak gua skali rupanya bwk gua lepak pekan nut....eyh aku eja betoi dak neh???lantak la....atau lebih dikenali dgn pekan hari....or pekan hari rabu....ya la..hri neh rabu kan...
smbil mak duk membelek-belek barang gua plak dok menahan dengar lagu kerncong dlm perut...
then mak said:
!@&(&** (nama panggilan rahsia)...xlapaQ ka???Nak mkn dlu??

urm,....lapaor la mak,....anak mak neh mana mkn lg...huhuh....tp sbb dek cian lak kat mak nak kena tggu aku...so aku tahan ja la...aku pown ckp xlapor....
dgn berlapor-lapor neh ada hati lg nak pusing 1 pekan nut y luas tu...
hahaa....
tp y bestnya....
mak nak neh....beli....
mak nak tu....beli.....
mak nak y ujung tu.....beli.....
wah2.....sempoi la mak aku hri neh...tp y bestnya aku bru ja nak kuarkan duit..nengok mak aku dah bayorkan dah....hahaha..bahagia idup weh.....
kalau mcm neh la....tiap2 mggu aku nak mngajak mak p lepak la..hehehe....
*kureng betoi aku kan....suka pau mak aku....bkn slalu la weh......

mak gua neh jenis xkenal penat.....mmg gua respect gila la dgn mak gua...
tdi kami park keta pnya la jauh...
tp sbb gua tringin sgt nak usha brang2 apa lg y juai dkt pekan nut tu...
mak gua sanggup la jln pnya jauh smata-mata nak teman gua....
mak I Love u.....

lepak dgn mak neh best jgk kan....bleyh tau byk petua...
mcm2 argh aku blajaq hri neh....
lps penat semua tggu adik aku jap hbis tuisyen then bru balik...

huarghh.....smpai umah bru tringat y assignment bertimbun....
xpa la...assignment lak ajak date...

_ASSALAMUALAIKUM_


p/s: balik tu aku terus terkam makanan....hahahahaaa...lapaor weh...org dah start lunch aku nak breakfast....apa cer....


No comments: