Followers

get this widget here

Search This Blog

Monday, February 28, 2011

Segadas...port balas dendam

jaga-jaga....neh cerita sebuah GUA...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-

huwaaaahahaaaa....weekend y best...release tension di segadas...
port balas dendam gua sbb lama dah tak snorkeling...
last dlu dkt P.Payar...
mmg xlepas peluang la...
even agak kecewa sbb payar lg best dan meninggalkan kesan y mendalam dkt diri gua neh...
mgg gua xlupa smpai bila2 lah...

lepak teluk segadas....mmg menarik sbb gua dah bleyh jdi nelayan y berjaya lah kalau gua duduk segadas tu lama ckit...hahaha....
gua balas dendam snorkeling non-stop smpai pening la...
kayak lak pusing2 teluk smpai itam...
hahhaa...(mlm neh gua pakai bdk sejuk bg putih balik)
serius ckp muka gua skrg dah mcm anak mami lorh..
kilat2 sparkling ja gua rasa bila tgk cermin...
nnt gua letak gambar byk2 tuk ampa semua nah...skrg gmbaq semua gua xsimpan kat gua lgi...
nnt kwn gua bg gmbq2 tu gua tunjuk ar....mmg cntik lah....serius xtipu...
cdang nak p tmpt lain lak bln 4 neh..tp kna plan budget dlu la...
sbb skrg gua xdpt gaji lg...hahahha...
adios...gua nak p bt assignment y tergendala dlu..
nnt gua story lg...
_ASSALAMUALAIKUM_

No comments: