Followers

get this widget here

Search This Blog

Sunday, January 9, 2011

TUNTUTAN...

aku xkira aku nak tuntut jgk balik...
nak bg ka xmau ka aku nak jgk...
demand x aku???
huhuhu....

aku nak tuntut balik kerajinan aku dok bt keja tyme sekolah dulu...
weh serius aku ckp dlu aku rajin ckit la dri skrg...
tu bak hang....rajin la ckit...
xbyk...
hahahhaaa....

skrg neh mls tahap cipanzi pown kalah...
aku menang....
sorry cipan...
even aku nak kna bt slide y ciput pown dah mls dah skrg...
dlu tyme2 sek rendah rajin la plak...
apasal la xrajin mcm dlu...
haish.....

readers....tolong doa2 la bg aku rajin ckit yer....
ckit pown xpa la....
xmau manyak2....
hehehehee.....

aik dlm mls2 neh pown rajin la plak kan update blog???
pelik toi la ....
hahahaha....msti mna2 wayar aku putus kot....
urmmmm....
mmg btoi la kata en.elias....
kalau bnda y kna bt tu msti mls...
bnda y xsuruh bt tu rajin la plak nak bt....
padahal bnda y kna bt tu lbih kurng ja...

mcm la aku skrg....
slide = kena menaip....
blog = kena menaip jgk....
tp bt blog rjin ckit pada bt slide....
pelik2....

hahahhaaa....
apa2 pown lyn ja la....
_SALAM_

y sedang malas....

No comments: