Followers

get this widget here

Search This Blog

Sunday, December 26, 2010

terkejut beruk....tp beruk xterkejut...

opocot mak kau!!!
mak aku??
ada neh ha dkt umah neh...
hahahaa...
bru ja nak kuaq p ambik IC aku tuk taun baru...
heheh...
gempak lah new year neh...
byk la jgk bnda2 y new...
hehehe...
IC new vesion..
Charger lappy for coming soon...
mcm2 lg lah...
okeyh entry neh bkn nak crita bnda2 neh...
saja ja...
melalut jap...
hehehe..sorry...

skrg aku story betoi2...
pepagi bebuta td...
aku try 1 app neh kat FB...
hahaha...
MY STATUS IN 2010!!
semua mesti pakat dah tau..
tp sja la jgk nak bgtau...
bg y xtau sila la terjah2 di FB okeyh...

apa y aku terkejut sgt kan...
hehehe...
aku terkejut tgk betapa manyaknya aku pnya status..
ehehe...opocot,,opocot...
terkejut lg...

nah hambik kau nak dkt cecah 60 page...
jenuh penuh la aku pnya album kan...
aku pown dah xingt dah menatang apa y aku tulis semua tu...
tp bila view balik semua..
nak tergelak mengekek pown ada...
hahahahahahaahhahahahahahahhaaaaaaa...
nah gelak....mak mertua dgaq trus rejek...
huhuhui..ampon mak..

apa y aku melalut slama neh kat FB bru aku perasan kan..
tu la aku ckp...
terlajak perahu bleyh diundur...
terlajak kata...
masuk ALBUM dah la jwbnya...

okeyh... adios..cau dlu..
_SALAM_

No comments: