Follow this site

Followers

get this widget here

Search This Blog

Sunday, December 19, 2010

Nak tau lebih baca lebih...okeyh

 kenal x logo neh???
apa???
xkenal....serius tipu nak mampos la kan...
nak kena lempang kiri knan kalau xknal,...
dia pnya pengasas pown dah dpt award dah bebru neh...
bleyh plak xknal kan logo dia...

kalau xtau jgk rajin2 la p search dkt google ka yahoo ka...
okeyh??beres...
neh aku bgtau neh logo apa...
neh adalah logo....

sorry i'm not joining u all..
hahhaha....

memandangkan skrg neh dah xdak FB...
so bleyh la lepak lama2 ckit kat blog kan...
hri tu tetiba ja aku deactive FB aku..
dan hasilnya...
mendapat kritikan hangat dri kwn2 aku...
so dgn berbngga aku trima ja dgn hti terbuka,...
apa bleyh bt...
nak crita lbih2 sat g reunion tu jdi 3hri 3 mlm lak kan...
hehehe...


okeyh la semua2...
kalau nak tau knapa la aku sumbung sgt smpai p deactive FB tu kan...
neh la sbb2nya...

1.aku nak bg peluang dkt akak2,adik2 aku on9 puas2..
(hahaa..xckup baik ka aku bt mcm tu??sila jwb)
2.aku nak concentrate ckit dgn blog neh..
sbb sblum neh aku xfhm la motif aku blog...skrg dah xdak fb bru aku fhm...
kihkih...lantak la kan nak bohong sunat skaliskala...
3.slh satu sbb utama...RESULT aku...okeyh dah terang lg bersuluh...aku frust...
itu la sbb utamanya...

sampingannya @ pelakon tambahan pada sandiwara neh ialah...
jengjengjeng...
aku demam la weh....huhuhuhuhu....
so mls la ssgt nak on9 FB 
sbb tkot terbaca komen2 pedas y menambhkan suhu bdn...
penakut jgk yek aku neh...
hahaha...
* pss...kalau nak tau smpai hri neh aku xlega demam lg..

agak2 korg bleyh trima x alasan bernas aku produce dri kilang BERNAS neh???
apa....xlogik dek akal aku pnya alasan??
urm entah la....bg aku logik ja...
kalau xlogik jgk ..nnt aku crik alasan lain...okeyh??
hahaa....

sekian saja persembahan lakonan sandiwara kau...
huhuhu....xlayak nak msuk pilihkasih lg..
so aku akn tingkatkan usaha aku..
huhuhu...
undi aku yer kalau aku tercalon di final..
ehehehee...
ngada bersama kuda2..
daaaa...
_SALAM_

5 comments:

AnAk dEneSor said...

azam baru yea diah..takpe..teruskn..chaiyok!

YanaMIB said...

deactivate ke delete acc trus? tp as long as ada blog oke la..ecehhh jwpn bias di situ =P

DiahRodzi said...

kak iera:hahaha...lbih kurng la...nak lari sbnarnya...xmau ngaku so bg la memcm alasan..hehee

kak yana:deactive dan dlm proses nak delete..tp dok pikir2 jgk..sbb nnt byk lost cntc...sbb tu diah deactive dlu....cyunk la plak kalau pikir pasal kwn2...huhuhu..:)

AnAk dEneSor said...

men tipoo nie..hihihi..bg alasan ea..hihi

DiahRodzi said...

hehheee....kira aci lor...bkn slalu kan...2 3 bln skali jer..haha