Followers

get this widget here

Search This Blog

Sunday, December 19, 2010

contest2 tyme...blog terkemas...

first2 aku nak buh banner neh besau2....
kasi korang beliak2 mata ckit...
kalau terdetik2 nak join jgk di persilakan klik banner atas neh..
 okeyh...join tau jgn xjoin...
hehehe...

mcm mna aku bleyh terjebak??
hahaha..
tdi tyme walking2 kt blog hana terusha la entry dia pasal contest neh..
so..
tggu apa lg...xkan nak tggu telur ayam menetas kot...
hahaha...
then aku pown grab the contest la...hohoho...

fine...disebabkan aku nak jgk kwn2 aku mnang...
so aku bgtau ampa semua dia pnya syarat2nya...

petua2 nak menangnya ialah...

  1. Follow blog Hana and Fyza . tak follow pun takpe but make sure ampa slalu alert la...nak senang follow jer...
  2. paling penting kena make sure ada blog la kan....kalau xdak xyah mimpi la nak join..
  3. Then,buat satu entry dengan tajuk Kontest Blog Terkemas . amek banner tu sekali and make sure link kan terus ke blog hana atau link entry kontest ni .
  4. bila dah buat, bagi link entry ampa tu dekat ruangan komen hana ok . submit link entry dekat blog hana nie senang sikit .
  5. kontest ni terbuka kepada semua warganegara malaysia tak kira umur dan jantina.
  6. tag 3orang blogger jew...
  7. pemenang dia pilih 3 orang je. harap2 aku tersenarai.... haha
  8. MOST IMPORTANT !!!, limit untuk join 1000 orang ja . better ampa semua cpt2 join yer...

dah clear dgn syarat2nya???
apa xclear jgk???
urmmm...xlama dah la tu,...hehehehe....
(lwk ja....xpuas ati sila lempang diri sndri ok?)

oopsss...lupa lak nak bgtau dia pnya adiah...
okeyh..actually aku xsure la dia pnya hadiah sbb xdinyatakan...
tp y surenya mmg lumayan la...
sbb apa aku ckp mcm tu...
sbb aku tnya ahli nujum aku...hahahah...
shut up...aku merapu ja...HARAM ooo nujum2 neh...
hahaha...
habis mcm na aku tau???
aku tgk dia dpt sponsor tuk hadiah dri Batik Valley...
apa xcaya...
kalau xcaya sudah la kan....ampa p la usha sndiri kan..
dah melepas bru nak beliak mata kot...
hehehe...
okeyh la...

3 notty2 terpilih ialah...
jengjengjeng..

-moshi boo-
-diyana melina-
-aimida mida-

cau..
_SALAM_

2 comments:

aimida_fadz said...

thanx tag tp mcm xsempat je..huhu gudluck ye! :)

DiahRodzi said...

heehe...okeyh....tp jumlah peserta nnt dia pertimbngkan...hehehe....