Followers

get this widget here

Search This Blog

Monday, November 22, 2010

Mafia Wars.....arghhhh...

HAHAHAHHAHAAA...
gelak jahat punya...
jht ka aku neh...
ish3..xder la...aku baik tau...mna ada terlibat dgn geng2 mafia neh..
hahhaa...
bajet baik la tu...
sesungguhnya percaya la,...
aku just terlibat dgn game neh ja...
realiti tidak sama skali...


mcm mna aku bleyh terlibat???




al-kisah...
taibbb...
bermula la kisah di padang pasir...taibbb..
apa la plak merepek neh..
hehehe..
sbnarnya aku terjebak sbb kwn aku la neh...
semua salah dia...
aku xsalah...hehehhehee...
xdak la..mmg smua slh aku la sbb tringin sgt nak xplore..
bkn apa.. byk kali dah org dok invite aku men game neh..
tp bila si Dia invite ja aku...
aku trus ja nak tau game apa y best sgt neh...
hohoho...
rupanya game neh mcm neyh ja...xdaak la gempaq sgt...
hahahahaa.....gempaq xgempaq la...
aku yang xtidoq smata nak men game neh smpai hbis energy..
hahaha...smpai 4.15pg la jgk aku berjaga..
kalau u all nak tau...
u all main la sndirik...xkan nak suruh aku mainkan lak.
hehehe....
k wa mau cau dlu...mau men mafia ...
-salam-

No comments: