Followers

get this widget here

Search This Blog

Tuesday, November 2, 2010

Hasrat tercapai......yeah...

.....finally....
.....tercapai jgk hasrat aku untk bt blog neh....
....hahhaha....
.....teruja la plak aku...
...dah lama aku impi nak bt blog sndiri...
tp...
hasrat tu terbengkalai...hahaaha...
sejak2 aku dok lepak ja kat bilik neh 
timbul lak la idea nak bt blog..
so...
tarra..dah ada blog...hehehe..
actually aku xdak idea nak ckp apa sgt kat cni...
just anggap bnda neh sbgai diari gelapku...
hahaha...skema la plak..
lantak la..
jnji aku xdak dok buang msa aku dgn bnda2 xberfaedah mcm:
1-mengumpat ja memanjang 
(xbfaedah lnsung...bt dosa ja)
2- tidoq ja memanjang 
(sampai mata pun dah bakup..hhahaa)
3-makan xikot tyme sbb boring
(alasan ja sbnrnya..hahaha)

then,...
lastly aku bt la jgk blog neh bg mengisi 
masa2 aku y terluang tu....
hahahaha....
.....the end.....

No comments: