Follow this site

Followers

get this widget here

Search This Blog

Friday, November 26, 2010

Aku rindu mereka-MerEKA!!!!

wooohooo....aku dah besar upanya....heheheh...mmg besaq pown kan....
so...nevermind la bab tu...
tp skrg aku tgh rindu-rinduan neh...
jgn kacau aku la odah....
aku nak feeling2 jap....huhuhuhu..


apa y aku merapu-meraban neh>???hhahaha....
sbnaqnya aku miss MEREKA-MEREKA....
kpd mereka-meraka...sila la miss aku balik....huhuhuhu
nmpk mcm desperate ja....
tp bt mereka-mereka....
seriously I REALLY MISS U ALL...
U GOT IT????
jgn dok bt2 xfhm lak yer....hehehee

aku rindu semua....
kwn2 aku dri aku xkenal start ABC ... 
smpai la aku skrng blajaq mcm mna bleyh wujud ABC...(Pengajian Melayu la kursus aku)
TABIKA SRI CHEMPA
SKGC..
SMKGC..
(even just for 3 week but I still remember u all)
SMKAY.. 
(The most unforgettable moment happens that teach me how to be human being)
UITM MERBOK
(waktu sebulan y best gila dgn buku2 law y tebal2)
IPGM KAMPUS PERLIS  
(the place that I study now....tmpt aku bljq knai plbgai jnis mnusia y kita xjngka)
(place that I learn how to trust someone....n mcm2 la...)  


huh.... Byk kan...
tu tak termasuk lg kwn2 yang p kem2 dgn aku dlu
y masuk ARAS skali dulu...
semua aku tringat....
hahha...motif apa sbnaqnya aku bt entri mcm neh hah???
tah la aku pown xpasti..tp td aku terbukak album lama aku..
thettttt......
aku pown melihat la kmbali smua gmbaq2 korang2 semua...
dan aku pown rindu-rinduan la sama korang ... 
korang xcaya???
xper la kalau xcaya...
korang layan ja la gmbaq2 korang semua neh....

SKGC Buddies




SMKAY Buddies







Gambaq y dkt ats neh smua xclear sbb aku just snap dri album lama...
hehehe...sorry kalau xcam muka...
y bwh neh very clear...sbb dri pendrive..









UITM Buddies










IPGM PERLIS Buddies















huhuhuu......bykkan....
kpd y xterdapat dlm gmbq pown aku rindu2an jgk...
jgn kata aku xbuh gmbq aku xrindu....
aku rindu tau....huhuhuh
SALAM
<3 miss u all &>

No comments: