Followers

get this widget here

Search This Blog

Saturday, November 3, 2012

Setahun yang lebih dewasa(mungkin)

Hai...hello all..
HAPPY BIRTHDAY BLOG...happy to spent a year with u....
sptotnya smlm lg aku dah bt entri neh...sbb besday blog neh 2/11/2011...
ingt lg aku first time nak mula2 tulis blog...
xnmpk lnsung mtlamat nak berblog neh untuk memberi manfaat kpda org lain...
sbb penulisan aku pun mcm xdak hala tuju kadang2 tu...
xmemotivasikan lansung aku rasa...kihkihkih....
apa2 pun aku happy sbb at least blog aku neh xakan betray aku even apa benda y aku merapu dlm dia...dia still terima aku...cewahhh...keciwi habis...
 
FUHhhh lg 2 paper lg aku nak kena hadap...lps tu kita celebrate sama2 yer blogku...hehehe
ayat foreveralone hbis la kan...hahah...
 
sebelum aku merapu lg panjang..neh aku nak share dgn semua yang tgh frust menonggeng dgn paper exam yang susah2 tuh....
 
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/547032_4849243751598_1508196578_n.jpg 
speaking kau JAH...lupa daratan lahiaq kat mana ka??
hehehe...MBMMBI la katakan...nak tau mkna google sndiri...
 
_ASSALAMUALAIKUM_



No comments: