Followers

get this widget here

Search This Blog

Thursday, November 8, 2012

Clearance yang rancak di Asrama


clearance....clearance....clearance....clearance....!!
 
blok asrama dah mulai sunyi..#jeles
barang dah packing...#bangga sbb dlm 3jam ja dah siap packing semua..hehehe
 
xsabar nak balik rumah...mlm neh ada event kat umah..mesyuarat untuk kenduri kak nad...
can't for another 2 week....
xcited xsudah aku rasa sbb first kenduri kawin dlm family aku...#kenduri buka rumah..
next year...next year lg..next year lg skali n next year lagilagi sekali...mungkin dan mungkin aku plak kot..hhehee dan mungkin..aku sebut mungkin kan...so xdak byk2 tnya...(^_^)
 
mak mesti tgh busy sgt2 skrg...aku pun balik neh dgn kak azi jer...sbb xdak sapa yang sempat nak mai ambik...sibuk kemas rumah khabornya...
aku risau takot xcam dah umah aku yang mana..hahaa..pesanan dri mak balik rumah sat lagi jgn terkejut...tu ja...dan pesanan tu la yang buat aku lgi tak sabor2 nak balik...
rumate aku lagi la xsabor-sabor nak balik sbb dah 2 bulan dia xbalik...
aku yang xbalik 2 minggu lps raya haji jer pun dah menggetik nak balik ...
so apa2 pun aku doakan semoga semua2 bebdk maktab yang nak balik bercuti tu berhati-hati la yer...
Jumpa lagi tahun depan kalau ada rezeki,umo panjang dan blablablabla.....byk lak pesan kan...
HAPPY HOLIDAY UOLLsss..
kepada yang cuti midsem pun Happy holiday jgk yer...
sama2 la kita meriahkan cuti ini dengan kenangan2 yang manis manis belaka...

_ASSALAMUALAIKUM_


No comments: