Followers

get this widget here

Search This Blog

Tuesday, November 1, 2011

JAHATNYA kamu.....



NOT TO BE SO STUPID!!!
NOW U TELLING OTHERS THAT U ARE THAT STUPID...


Aku pikir benda neh daH settle....
al-maklum la....makhluk neh dah block semua2 org dan dia pikir dia hebat la...
Kalau betul dia tidak bersalah mengapa perlu dia takot??
mungkin...

aku xdak masa nak pikir byk untuk nak jatuhkan org lain seperti yang dia usahakan...
Lebih baik aku study...exam dah dekat....
dan..
sbb aku rasa Allah tu maha kuasa...
Dia lebih mengetahui segalanya...
so...
aku xkisah kalau majoritinya mngatakan aku y bersalah apabila hanya mendengar cerita dari dia...
tanpa beri peluang untuk aku dan kwn-kwn aku jelaskan kebenarannya...
bagi aku, aku dah buat y sepatutnya dan mencari jalan penyelesaian yang sebijak mungkin...
Kalau boleyh dia mmg nak gulakan semua org....semata-mata nak jatuhkan org lain...
hahaha...tetiba aku rasa mcm cerita drama melayu....
xpa bleyh gak rasa jdi pelakon drama jap....

Just satu nasihat ini ja nak bgtau kat dia kalau dia baca blog aku....

tadi aku dengar dkt radio...
Prof Izzi Hj Ali ckp:
RASULULLAH MENASIHATI AISHAH ISTERI BELIAU DENGAN BERKATA;
SESUNGGUHNYA ORANG YANG PALING BURUK DI HADAPAN ALLAH PADA HARI KIAMAT NANTI ADALAH ORANG YANG DIHINDARI OLEH ORANG LAIN KERANA TAKUT AKAN KEJAHATANNYA....

renung-renungkan dan selamat beramal....

bwk2 la berTOBAT....
kang aku nyanyi lagu Wali band plak kat cni....
yer...kalau dah merasakan diri tu cantik...teramatla rugi hidupmu kalau perangaimu xsecantik mana...
dan kalau merasakan diri tu hodoh....sekurang-kurangnya cantikkanlah ia dengan amal mu....
agar kau tak dipandang jelik...

fuh.....entri neh buat aku nmpk jahat gila.....
aku dah kisah dah....sabar pun ada tahapnya....
loser betoi la makhluk neh....
menci...menci...mencinya....
Ya Allah sabarkan lah hatiku....

_ASSALAMUALAIKUM_


p/s: Kalau sekali menipu,cpt2 la perbetul penipuan tersebut dengan kebenaran...andai jika kau berlengah mungkin kau perlu menipu untuk kali kedua dan seterusnya sehingga kau berasa letih dengan penipuan diri sendiri...Dan mungkin akhirnya kau merasakan kehidupanmu hanyalah sebuah penipuan dan berasa kecewa untuk hidup...


No comments: