Followers

get this widget here

Search This Blog

Saturday, January 8, 2011

KEnal-kenalan....


thanks diyan sbb tag aku..hoohohoo...
sorry lmbat...
ni segment  berkenalan by CIKGU AKIM
supaya ampa semua lbih kenal2 la gitu... hehheee






simple ja like ABC 123
kankankan..hehehee

-Apakah status anda

single mingle..


-Ceritakan tentang diri anda

anak Md Rodzi n Nasseriah...
bdk nakal...

IPGM KAMPUS PERLIS

linguistic student...
teacher wannabe..

talkactive with people who i know...
love to make friends...
suka shopping...
lepak king is  like my hobby...
love to sing a songs :)
but not a singer...not even a dan.cer..hahhaa
freaking enough make me geli-ge
leman...

-Ceritakan tentang Blog anda

just about me..
about my hobbies...
friends..gathering....
lepak king...
fav activities y aku nak kongsi sama...
suka duka bakal guru...
life student maktab...
life single before couple whatever...lps tu married...
shopping story...
mcm2 la y aku suka tuk share...
aku totally typo in my blog..hehehe...



-Apa pandangan anda tentang dunia blog?

best....
hot....mcm cucur pisang panas...
hahahaa...
pss; aku dah berjaya tarik minat 3 org tuk berblogger skali...
hahahaa....(aku xpaksa depa join okeyh)
my sis n iena my besties...


-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..

buat la blog...best....it kinds as a diary...
an open diaries...
sharing make u feel better...
byk nasihat berguna tau y kita dpt...hehhehee...

-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..

entah la....unik tu x la...
tp 1 bnda y aku pelik  jgk...
aku xbrapa minat pink...tp...
sila la lihat dunia...
blog aku color pink???
what the..............
hahahaa....
mcm xcaya kan...
bpak aku pown ingt aku minat pink...
padahal....xla sgt...hehehe


-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?

smpai mati kot...hehehee...InsyaAllah...kalau ada nasib umow aku pnjang...
kalau xdak rezeki aku say bye2 la kat blogger y len....buibuibui....
toucing la plak kan..heehehe

Tagged 4 orang rakan blogger anda...



No comments: