Follow this site

Followers

get this widget here

Search This Blog

Thursday, December 9, 2010

weh hang pi mna haa???

hai...
lama la plak x hupdate...hoho...laamaa la sgt kan...
bapak bru brapa hari ja x hupdate nak kepoh 1 Malaysia..hehee...
ok2..sopan skit...
insaf lps sekali imbas entri FS td..
hahahaa....
hahaha..cukup sopan x???


hang pi mna???
sapa???apa benda??
result la weh...
org len dok hura horey tgk result depa dah...
kami neh geng sem 3 xdpt result lg...huhuhuhu..
cuak aku bila rumate aku tu tetiba ja ckp pasal result dia..hehehe
apa2 pown aku nak ucap tahniah kat bdk kecik...
hehehe....sbb berjaya dgn gilang gmilangnya...
kak diah bangga ....auw..auw....

for u cik kechik wan athirah!!!!

baiknya aku ...hehehe..

ok fine...skrg aku y dok merana sbb xdpt2 result lg...
ketaq lutuit dah la neh...

nak kata result gempak thap gaban tu xdak la...
pakat aku mmpi ja la kalau nak dpt DEKAN tu...
mngaji main2 tp nak dekan...
tobahlahum la xdapat minah oiiii!!!
hahahaa....


sudah2..apa y aku merapu neh...
tp yng pasti aku kena date dgn posmen2 tu dlu la bru aku dpt result neh...
sbb smua pakat ckp result kna post..
wahwahwahwahah....mcm anak raja la plak...
result maen post2 posmen neh...
(yuhu..sukanya jd anak raja)
hahaha...ngeng..hbis tu mak bapak ko tu taruk mana??
ok ...aku syg mak bapak aku lg ...xmo la jdi anak raja...hehhee
 
apa la salahnya buh on9 ja...
kan senang...kuihkuihkuih...
bleyh ar aku stalker result org len skali..
jengjengjeng(versi jamesbon)

hahaha..terasa jahat la plak....
fine....aku cau dlu...
-salam-

No comments: