Followers

get this widget here

Search This Blog

Sunday, June 26, 2011

aku sayang dia selamanya...

Tiadakataseindahbahasa...

aku sentiasa sayang dia...
even dia garang sekali pun...
slalu ja mrh kalau ada yang salah...
aku xkisah...sbb mrh tu tnda sayang...tnda dia prihatin dgn kita..
hri neh aku nak balik mktb...
aku call dia...
dia tgh kerja...aku ingtkan dia tgh meeting tp dia bgtau y sbnrnya dia pening...
tp sbb aku xdgr dia ckp perlahan aku cpt2 letak telefon sbb aku tkot kacau dia meeting..
tp lps tu dia call balik...
dia suruh aku singgah kejap dkt tmpt kerja dia...
so aku ckp la dkt kakak aku suruh U-turn balik sbb kmi dah terlajak dri tempat kerja dia...
rupanya dia xsihat....dia pening kepala dgn muntah2...
aku mmg dah gelabah dah...risau sgt2...
neh kali kedua perkara mcm neh brlaku dkt dpn mata aku...
seriusly aku tkot kehilangan dia..
aku mmg dah berlinangan air mata dah...kakak aku pown sama risau...
smpai ja umah tok aku dia terus muntah2...
umah tok aku dkt dgn tempat kerja dia...
so kami bwk ja la dia pergi umah tok aku...
tdi masa nak balik pown aku msih risau lagi...
rasa mcm kejam ja sbb tggal dia dkt umah tok..
masa aku nak balik tdi dia xbangun lagi...
mak ckp bagi dia rest...
aku rasa mcm xtenang ja balik maktab...
tadi sampai maktab ja terus aku call mak tnya keadaan dia...
kakak aku pown ckp jgn pikir sgt..
tp aku pikir jgk...aku bt mcm2 sbb nak ilangkan rasa risau neh...tp xbleyh jgk...so aku luah ja la kat cni...
aku sayang dia....dia MD RODZI HAMZAH....
dia ayah aku dan dia la segalaya buat aku....
aku berdoa harap dia sihat selalu dan kuat mcm superhero...
sbb dia la superhero aku skrg....
aku sedih...(T_T)

_ASSALAMUALAIKUM_

1 comment:

diazurain said...

huhu..sedih kalo crita bab ibu bapa....