Follow this site

Followers

get this widget here

Search This Blog

Saturday, June 18, 2011

Nyamuk main aci nyorok....

Hey nyamuk!!!..
Lu langsi Lu mati!!!...
Wa xkira lu abg long ka...lu Ayahanda ka....nie umah gua...
sikit hari lu mati gua kerja kan....arghhh...
tensen aku...nyamuk neh mlm2 nak bt OT plak...
terbantut hasrat aku nak kemas brg2 neh...
aceceee...alasan ja tu....
jgn nak salahkan nyamuk yerr...hang tu dah mls nak kemaih beg nak balik IPG..
dok mengelat plak...hehee

seriusly skrg mmg byk gila nyamuk kat area umah aku neh...
cet..dah la kes demam denggi neh smkin meningkat...risau lak aku...
2 mlm lps gara-gara nyamuk neh aku xbleyh nak tidor dgn aman...
semua gara-gara terputus bekalan elektrik la neh...
asal aku nak lelap ja mesti ada ja band2 indie nyamuk neh mai bt persembahan dkt telinga aku...
saboor je lah...
skali bila dah ada elektrik then lampu menyala sekor pown xdak...
hish tensen aku....
hey nyamuk!!! skali aku cincang kau 18 kerat bru tau...
huhuhh...shuh...shuh...aku nak on9 kejap pown nak kcao ka...

_ASSALAMUALAIKUM_

2 comments:

AnAk dEneSor said...

hahahha..
nyamok woo lu langsi lu mati woo

MIMIE AIZA said...

sediakan shieldtox..hahaa.. tah x tau nak eje mcm mane benda tu